اسلاید شوستون اصلیسیاسیپربازدیدترین ها

نشست کمیته مدیران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی/ انتخاب علی اصغر عنابستانی به عنوان نماینده استانداران

کد خبر : 9469

اولین نشست کمیته مدیران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شامگاه امروز چهارشنبه با حضور استانداران و سفیران سابق ایران برگزار و علی اصغر عنابستانی استاندار سابق چهار محال و بختیاری به عنوان نماینده استانداران در این جبهه انتخاب گردید.

به گزارش صبح مشهد، مسعود زریبافان عصر امروز در نشست خبری کمیته مدیران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که با حضور استانداران، فرمانداران و سفیران دولت های نهم و دهم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از انتخابات مجلس در سال گذشته، از عملکرد خود آسیب شناسی کردیم تا در آینده به آن ها دچار نشویم.

وی با بیان اینکه ترکیب تصمیم گیری در انتخابات گذشته از بالا به پایین بود افزود: قرار شد تا آن ترکیب به هم بخورد و تصمیم گیری در قالب جبهه مردمی از پایین به بالا باشد.

زریبافان با بیان اینکه ایراداتی به جبهه مردمی وارد است ادامه داد: با این وجود، حرکتی به وجود آمد که در مجموع نمره قبولی می گرفت.

رئیس سابق بنیاد شهید در ادامه افزود: جبهه مردمی برای جذب آرای قشر انقلابی نیست چراکه آنچه تاثیر گذار است، آرای خاکستری است. شاید ۱۰ تا ۱۵ درصد از جامعه اصولگرا و به همین درصد، اصلاح طلب باشند اما بقیه خاکستری هستند.

زریبافان تصریح کرد: قشر خاکستری مسلمان هستند و اسلام را قبول دارند اما در مسایل سیاسی خاکستری اند. ما در انتخابات باید در پی آرای خاکستری باشیم.

وی با بیان اینکه تفکر جمعی قطعا بهتر از کار محدود حزبی است گفت: در مجمع عمومی جبهه، ۲هزار و ۵۰۰ نفر بهتر می توانند با مردم و قشر خاکستری ارتباط برقرار کنند تا اینکه ۲، ۳ حزب در قالب های محدود بنشینند.

رئیس سابق بنیاد شهید با بیان اینکه مجمع عمومی، موقت نیست و پس از انتخابات هم ادامه خواهد داشت اظهار کرد: در جلسه نخست مجمع، تعیین اساسنامه، مرامنامه و هیئت رئیسه را داریم و اگر فرصت شود درباره نامزد ریاست جمهوری هم تصمیم گیری خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن