اخبار مهم

شمارش معکوس ۱۵ دقیقه ای برای دستگیری ۲ متهم گوشی قاپی 

کد خبر : 52719

با سرعت عمل ماموران کلانتری” امام رضا(ع)” ۲ متهم به موبایل قاپی ۱۵ دقیقه پس از سرقت دستگیر شد. 

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” احمد نگهبان” فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره زورگیری تلفن همراه در محدوده بیمارستان امدادی مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران گشت کلانتری امام رضا(ع) در محل سرقت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که ۲ جوان موتوسوار گوشی تلفن همراه خانمی جوان را که در حاشیه خیابان مشغول مکالمه تلفنی بوده قاپیده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران کلانتری امام رضا(ع) پس از بررسی اظهارات مالباخته و بدست آوردن مشخصات ظاهری سارقان ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به گشت زنی در همان محدوده پرداختند.

این مقام انتظامی گفت: لحظاتی پس از گزارش سرقت تیم گشت پلیس، ۲ متهم را که در یکی از خیابان های همجوار در حال شناسایی طعمه ای دیگر بودند مشاهده و برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند.

سرهنگ نگهبان اظهار داشت: راکب موتورسیکلت با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری می شود که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متهمان در کمتر از ۱۵ دقیقه از اعلام سرقت دستگیر و در بازرسی از آنان ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه و ۲ قبضه چاقو کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: با انتقال متهمان به کلانتری و استعلام شماره پلاک موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت نیز ۲ روز پیش در محدوده بلوار طبرسی جنوبی سرقت شده است.

وی گفت: متهم ۱۸ و ۲۰ ساله که اعتیاد به موادمخدر دارد با توجه به گزارش موبایل قاپی های مشابه در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۵ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضائی برای ادامه تحقیقات و کشف دیگر جرائم احتمالی به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی منتقل شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن