اقتصادی

۱۲۲۹ پرونده تخلف صنفی در مشهد تشکیل شد

کد خبر : 43660

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: هزار و ۲۲۹ فقره پرونده تخلف به ارزش هفت میلیارد ریال طی آذر ماه جاری برای واحدهای صنفی در سطح این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش صبح مشهد، فرمانداری مشهد به نقل از سیدحمید موسوی در نشست ستاد تنظیم بازار گزارش داد: افزون بر ۱۱ هزار مورد بازرسی مرتبط با کالاهای اولویتدار نیز ظرف همین مدت از واحدهای صنفی مشهد صورت گرفت.

وی افزود: طرح تشدید نظارتها و بازرسی برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان در چارچوب کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی از ابتدای آذر ماه با همکاری و هماهنگی‌ صورت گرفته با دیگر دستگاههای متولی در سطح شهرستان مشهد اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری مشهد ادامه داد: این اقدامات پیرامون تأمین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی از قبیل تخم‌مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و عرضه میوه در مناسبت شب یلدا برای ساماندهی بازار صورت گرفت.

وی گفت: بازرسی انبارها و مراکز نگهداری کالا و نظارت در سطح بازار با تمرکز بر اقلام و مایحتاج ضروری مردم با قدرت تداوم یافته لذا شهروندان هرگونه تخلف گرانفروشی و احتکار را در تماسی با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا با فوریت مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد.

شهرستان حدود چهار میلیون نفری مشهد از فعالیت و خدمات ۱۲۰ هزار واحد صنفی برخوردار است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن