اخبار مهم

کشف ۸۵ بسته موادافیونی آماده توزیع

کد خبر : 44833

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش و پی گیری ماموران کلانتری ۴۳ معراج ۶ تن از عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی در بلوار توس دستگیر و ۸۵ بسته موادافیونی کشف شد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” حسین دهقانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادافیونی توسط فردی سابقه دار در یکی از محله های بلوار توس، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره مبارزه با موادمخدر کلانتری معراج قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات نامحسوس سرانجام شب گذشته متهم را به همراه ۳ همدستش هنگام خارج شدن از مخفیگاهشان با یک دستگاه سواری پراید دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: در این عملیات در بازرسی از متهمان و خودرو آن ها ۵۱ بسته تریاک آماده توزیع به وزن ۵۱۰ گرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به توقیف خودرو پراید بیان داشت: در همین راستا ۲ خرده فروش حرفه ای دیگر که در سطح بوستان های بلوار توس اقدام به توزیع حشیش در بین نوجوانان و جوانان می کردند نیز دستگیر و در بازرسی از آن ها ۳۴ بسته مواد مخدر شامل ۳۵ گرم حشیش و ۱۰ گرم هروئین کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ اجازه نمی دهد این سودجویان در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند چراکه چشمان تیزبین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن