اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

بازبینی شش نمایش و چهار خوانش از سوی شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مشهد

کد خبر : 10536

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس از بررسی و بازبینی شش نمایش و چهار خوانش از سوی شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، «محمدکاظم دبیری» با اشاره به برگزاری سه جلسه شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مشهد از ابتدای سال تاکنون، اظهار کرد: شش مورد از این تعداد در حضور اعضای شورای اجرا شده است که یک مورد نمایش کودک و باقی موارد نمایش بزرگسال بوده است.
عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مشهد عنوان کرد: نمایش های در همین نزدیکی به نویسندگی رضا عرفانی و کارگردانی امیرفرمان، بیداری رویاها به نویسندگی و کارگردانی الیاس صادق زاده و سعدیا مردنکونام به نویسندگی و کارگردانی هاشم حسنی که به صورت زنده مورد بازبینی اعضای شورای قرار گرفتند، مورد تایید قرار گرفتند.
دبیری همچنین از بازبینی دو مورد لوح فشرده نمایش طی این مدت خبر داد و افزود: نمایش های دکلره به نویسندگی مهدیس کوشکی و کارگردانی سیدحسام محمدی و سندروم پای بی قرار به نویسندگی رئوف دشتی و علی حاتمی نژاد و کارگردانی عبدلله برجسته از تایید اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مشهد گذشت.
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین خوانش نمایشنامه های گالاپاگوش به خوانش گردانی محمد نیازی، بتادین به خوانش گردانی نوید اسدیان، یک اشتباه ساده به خوانش گردانی امید وثوقی، هملت به خوانش گردانی آرش خیرآبادی نیز طی این مدت به تایید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش مشهد رسیده است.
وی همچنین به تمدید مجوز نمایش های پرنده و فیل به کارگردانی حمید کیانیان و خورشید خانم به کارگردانی جواد رحیم زاده از سوی این شورا خبر داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن