شهری

اعزام ۲۰ هزار خراسانی به عتبات عالیات در یک سال

کد خبر : 50318

سید مجتبی احمدی، مدیر عامل مجموعه آتی نیز در این مراسم گفت: پاییز سال گذشته طرح نوین عتبات با نظارت سازمان در ایران آغاز و پس از سال ها وقفه، در ۱۷ آذرماه اولین پرواز به سمت عتبات از مشهد مقدس انجام شد و حدود ۲۰ هزار نفر طی یک سال از خراسان و مشهد مقدس به عتبات عراق اعزام شدند.

به گزارش صبح مشهد، وی افزود: لذا در آستانه اولین سالگرد این طرح و همچنین در آستانه سالگرد شهادت سردار و همرزمانش که با فداکاری و ایثار این مسیر زیارتی را امن کردند، برآن شدیم تا از خادمان این طرح وهمچنین روحانیون همراه و مدیران کاروان ها و سایرعوامل تجلیل کنیم.

سید ابراهیم موسوی، مدیرعامل شرکت جنات نعیم عراق نیز در این همایش گفت: امام حسین(ع) از ما دعا نمیخواهد، بلکه عمل پاک می خواهد. خدمت به زائرین اباعبدالله از جمله این اعمال پاک است، که با ان به عرشیان و فرشتگان مباهات می کند.

وی با اشاره به سابقه خدمت این مجموعه به زائرین ایرانی شرق کشور ادامه داد: خدا را شاکرم که ما را خادم زائرین امام حسین(ع) از جوار امام هشتم(ع) قرار داده است.

موسوی بیان کرد: برای رضای خدا سعی کردیم تا با تمام خلوص نیت این‌کار را برای زائرین امام حسین(ع) انجام و رضایت آقا را جلب کنیم و الحمدالله به شهادت مسوولین توانستیم خدمات متمایزی در حوزه اسکان و حمل ونقل بدهیم و امروز به امام هشتم(ع) بگوییم که به وظیفه خودمان درقبال خدمت به زائرین همجوار ایشان عمل کردیم.

وی با اشاره به مشکلات اخیر کشور گفت: از خدا میخواهیم بحران ها و مشکلاتی که جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور با آن دست وپنجه نرم می‌کند به اتمام رسیده و به خوشی پایان یابد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از برخی عوامل و دست اندرکاران این طرح از جمله سید مجتبی احمدی، مدیر عامل گروه آتی؛ امیر دشتی مدیر اجرایی آتی در عراق، سید ابراهیم موسوی مدیرعامل مجموعه جنات نعیم عراق و تعدادی از مدیران کاروان ها، روحانیون؛ مدیران راهنما و دیگر خادمین زائرین امام حسین(ع) تجلیل شد.

گفتنی است در این مراسم فرماندار مشهد و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی حوزه زیارت از جمله معاون زائرین آستان قدس رضوی، فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و … نیز حضور داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن