اجتماعیاخبار مهم

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا در نشست خبری روز ارتش گفت: امروز ارتش تحت امر ولایت به یک بلوغ الهی رسیده است/ ۲۹ فروردین رژه یگان های منتخب ارتش

کد خبر : 15778

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در زمینه حفظ و تحکیم امنیت پایدار و پاسخ به تهدیدات دشمن آمادگی کامل داشته و در برابر هر تهدیدی، مقتدرانه و با صلابت تمام ایستاده است.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان روز یکشنبه در آستانه ۲۹ فروردین ‘روز ارتش’ در جمع خبرنگاران افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دو بازوی قدرتمند مدافع همیشگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و اجازه هیچگونه تعرضی را نمی دهند.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی صحبت از انحلال یا کاهش نیروهای ارتش کردند اما امام خمینی(ره) فرمود کسانی که تضعیف ارتش را می خواهند خائن هستند و کسی که می گوید ارتش باید منحل شود منافق است لذا ارتش باید بماند.
این فرمانده نظامی گفت: یگانهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در کنار ملت هستند. در زلزله پارسال فریمان، سرپل ذهاب و سقوط هواپیما در یاسوج نخستین یگانهایی که برای کمک حاضر شدند نیروها و بالگردهای ارتش بودند.
وی همچنین به مراسم امسال روز ارتش اشاره و بیان کرد: به این مناسبت روز چهارشنبه آتی در مشهد و چند شهر دیگر خراسان رضوی رژه برگزار می‌شود. مراسم رژه یگانهای ارتش در مشهد میدان ۱۵ خرداد این شهر صورت می گیرد.
امیر سرتیپ آذریان افزود: رژه موتوری و پیاده نظام همراه با پرش چتربازان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری کلاسهای بصیرت افزایی و برنامه های ورزشی از برنامه های روز ارتش هستند.
وی همچنین به موضوع جا به جایی پادگان ارتش در مشهد اشاره و بیان کرد: تاکنون دو سوم این پادگان به خارج از مشهد منتقل شده جابجا شده است. هم اینک نیز منتظر اعلام نظر شورای عالی معماری و شهرسازی هستیم. در مورد انتقال پادگان دستور رهبر معظم انقلاب را اجرا کرده ایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن