یادداشت روز

بیانیه جبهه وفاق ایران اسلامی در محکومیت فاجعه عظمای هتک حرمت حرم اهل بیت در شاهچراغ شیراز

کد خبر : 49354

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا

امت شهیدپرور ایران اسلامی! فاجعه عظمای هتک حرمت حرم اهل بیت در شاهچراغ شیراز برگ تازهای از دفتر جنایات استکبار جهانی، ارتجاع منطقه و صهیونیسم بین الملل و در راستای تکمیل عملیات مزدوران داخلی آنها در کشور بود. بی شک خون به ناحق ریخته شهدا و مجروحان مظلوم شیراز گریبان این جنایتکاران حیوانصفت را خواهد گرفت و شجره طیبه اسلام را در سراسر جهان آبیاری خواهد نمود.

امروز کلیه دست اندرکاران پروژه ویرانسازی ایران، اغتشاش، تروریسم رسانهای و آشوب و کشتهسازی و حامیان پیدا و پنهان آنها ازجمله نویسندگان وسیاسیون بی بصیرت، مهرههای بی ارزشی که خود را سلبریتی میدانند و تمام فریب خوردگان باید از خود شرم کنند که با درگیر کردن توان نیروهای مظلوم حافظ امنیت در سراسر کشور به مدت یک ماه و نیم، زمینه جری شدن دشمنان اسلام و ایران را فراهم آوردند و باعث ریختن خون انسانهای بیگناه و مظلوم شدند. اگر جنایات داعشیهای داخلی در هتک حرمت مقدسات، آتشافروزی و غارت و تخریب و حمله به خدمتگزاران امنیت مانند نیروی انتظامی و بسیج نبود، اگر گلوی ماموران انتظامی را نمی بریدند و آنها را به آتش نمی کشیدند، و اگر نظام این مقدار سعه صدر و مماشات از خود نشان نمیداد، داعش خارجی کجا جرأت چنین جسارت وقیحانه ای را پیدا می کرد.

امروز حجت بر تمام داعیه داران شعار زن زندگی آزادی تمام شد. آنها که به بهانه اتهام واهی کشته شدن یک زن آن هم بدون سند و مدرک، کشور را بیش از یک ماه در آتش و آشوب فرو بردند و جان دهها انسان بیگناه از مردم عادی و حافظان امنیت را به نابودی کشاندند و هشتگ #ملیونی برای مهسا ساختند .امروز در مقابل جان سپردن چندین مادر و کودک بی گناه در آغوش مادر آنهم در حریم امن اهل بیت خفقان سکوت گرفته اند. برای کودک یتیم و مجروح این حادثه نه هشتگ میلیونی بلکه از یک تسلیت ساده نیز دریغ میکنند. کسانی که به دلسوزی شبکه های فارسی زبان خارجی معاند دل خوش کرده و با خوش خیالی منتظر دوران پساجمهوری اسلامی ایران نشسته اند می توانند تنها نمایی بسیار بسیار کوچک از فردای پس از جمهوری اسلامی را در شیراز به تماشا بنشینند.

و صد البته که این آرزو را به گور خواهند برد و ان شاالله این حکومت اسلامی به قیام جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل خواهد شد و این پرچم به دست صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد. بر مسوولان نظام اسلامی لازم است که ضمن تقویت فضای همدلی و گفتگو و انتقاد سازنده و رسیدگی به مشکلات واقعی مردم، از مماشات با عوامل داخلی و خارجی اغشاشات و جنایتهای تروریستی بپرهیزند و با برخورد قاطع و انتقام سریع و شدید از جنایتکاران مایه آرامش و تسلی دل امت حزب الله را فراهم آورند.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ
والسلام علی من التبع الهدی
مشهدالرضا(ع)
جبهه وفاق ایران اسلامی ۱۴۰۱/۸/۷

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن