اسلاید شواقتصادی

همزمان با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای اصل شایسته سالاری و جوان گرایی صورت پذیرفت:

محمد سجاد سجادی به عنوان مشاور حقوقی مدیر عامل هلدینگ عمرانی بانک سپه کشور انتخاب شد

کد خبر : 50001

انقلاب اسلامی، عنصر اراده‌ی ملّی را که جان‌مایه‌‌ی پیشرفت همه‌جانبه و حقیقی است در کانون مدیریّت کشور وارد کرد؛ آنگاه جوانان را میدان‌دار اصلی حوادث و وارد عرصه‌ی مدیریّت کرد؛ روحیه‌ و باور «ما میتوانیم» را به همگان منتقل کرد؛ به برکت تحریم دشمنان،‌ اتّکاء به توانایی داخلی را به همه آموخت و این منشأ برکات بزرگ شد ( مقام معظم رهبری )

یک جوان کارآفرین و نام آشنای کشورمان، به عنوان مشاور حقوقی مدیر عامل هلدینگ عمرانی بانک سپه کشور انتخاب و برگ زرینی بر افتخارات طلایه داران گام دوم انقللاب افزوده شد.

به گزارش صبح مشهد، در متن ابلاغ سید فخر الدین حیدری منش، مدیر عامل شرکت تجلی مهر ایرانیان آمده است:

جناب آقای محمد سجاد سجادی
با صلوات بر محمد و آل محمد ( ص ) ؛ با عنایت به تجارب و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان ( مشاور حقوقی مدیر عامل ) منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و ایجاد تعامل و هماهنگی لازم در جهت انجام امور محوله و تحقق اهداف شرکت موفق و موید باشید.

گفتنی است، شرکت تجلی مهر ایرانیان بزرگترین هلدینگ ساختمانی بانک مهراقتصاد بوده که در حال حاضر با تجمیع بانک مهر با سپه یکی از هولدینگ های بزرگ و مهم ساخت و ساز و پروژه ها عمرانی و معدنی بانک سپه به شمار می رود.

همچنین شرکت تجلی مهر ایرانیان به عنوان یکی از هلدینگ های زیرمجموعه گروه مالی سپه و با بهره گیری از توان شرکت های زیرمجموعه خود و منابع انسانی، مالی و تخصص های فنی در پی ایجاد جایگاهی برتر در صنعت ساخت و ساز و ارائه اثر بخش ترین خدمات به مشتریان خویش با بازده مناسب سرمایه گذاری و در سطح ملی خوهد بود.

از جمله پروژه های شاخص این شرکت در مشهد، پروژه مهر و ماه کوهسنگی مشهد و پروژه میلاد نور میدان شهدا می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن