دانش و فناوریستون اصلی

۴۵۳هزار نفر درکمپین بین المللی نائب الزیاره ثبت نام کردند

کد خبر : 3783

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت:  ۴۵۳هزار نفر در کمپین بین المللی نائب الزیاره ثبت نام کرده اند.

به گزارش صبح مشهد، علی قناویزچی با اشاره به پیوستن افراد شاخص به کمپین بین المللی نائب الزیاره اظهارکرد: طیف های مختلف مردم که در ان شخصیت های سیاسی و اجتماعی، اساتید دانشگاه ها، کارکنان سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی، طلاب علوم دینی، احزاب و تشکل های مردمی بازیگران، ورزشکاران، اهالی موسیقی قرار دارند به این کمپین پیوسته اند.

مدیرامور فرهنگی گردشگری شهرداری مشهد عنوان کرد: ۳۰۰نفر از میهمانان خارجی که پس از مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به مشهد سفر کرده بودند نیز با اطلاع از این حرکت معنوی در کمپین نائب الزیاره عضو شده اند.

وی افزود: تاکنون چهار پویش مردمی و تور زیارت نائب الزیاره با حضوربانوان مشهدی و خانواده شهدا نیز در راستای برنامه های اجرایی این کمپین برگزار شده است.

قناویزچی با تاکید بر اینکه تا کنون ۳ پویش بزرگ شهری نیز در حوزه های مختلف برگزار شده ، افزود: دومین پویش بزرگ شهری نیز همزمان با قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور خانواده های معظم شهدا و پویش سوم شهری نیز در روز ۲۰ خرداد مصادف با روز جهانی صنایع دستی با حضور دست اندر کاران حرفه صنایع دستی برگزار شد.

وی تاکید کرد: مشتاقان به حضور در کمپین نائب الزیاره می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۹۶۳۰۸ و یا آدرس اینترنتی salam8.com در سامانه ویژه نایب الزیاره ثبت نام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن