اجتماعیاسلاید شو

ویزای کانادا

کد خبر : 39733

بسیاری از افرادی که می خواهند اقامت کانادا را دریافت کنند به دنبال ویزای تضمینی کانادا  می باشند. ویزای کانادا انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها هم بر اساس شرایط و مدارم خاصی که فرد دارد ارائه می گردد. دشواری هایی که برای دریافت ویزای تضمینی کانادا  وجود دارد را تنها افرادی به خوبی متوجه می شوند که سختی زیادی را برای اخذ آن تحمل کرده اند. با توجه به دشواری ها و سختی هایی که در اخذ ویزای کانادا وجود دارد، آنها به دنبال جایی هستند تا ویزای تضمینی کانادا را دریافت کنند. یکی از نکاتی که باید در این مبحث بیان کنیم این است که، بیشتر افراد به دنبال دریافت ویزای ۵ ساله کانادا و یا همان مولتی نیز می باشند.

بدون شک برای پرداخت هزینه و دریافت اخذ ویزا به هر فردی نمی توانید اعتماد کنید. امروزه افراد زیادی از نیازهای مردم برای مهاجرت سوء استفاده کردند و با توسل به جمله معروف ویزای تضمینی کانادا هزینه آنها را دریافت نموده و برای آنها هم ویزایی دریافت نکرند. بنابراین در ابتدا به شما اعلام می کنیم که دریافت ویزای کانادا دشواری های زیادی را به همراه دارد. اگر می خواهید دشواری های دریافت ویزای کانادا را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه زیادی دارند مشورت کنید. آنها به واسطه دانش و اطلاعاتی که در مورد ویزای کانادا دارند برای دریافت ویزای تضمینی کانادا به شما یاری خواهند رساند.

ویزای تضمینی کانادا بدون مدرک

همانطوری که بیان نمودیم شما با مراجعه به سازمان ها و موسسه هایی که تخصص و تجربه زیادی در زمینه در زمینه ویزای کانادا دارند، می توانید اقدام به دریافت ویزای تضمینی کانادا نمایید. یکی از نکاتی که در این مورد اهمیت بسیاری دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید این است که برای دریافت ویزای تضمینی نیازی نیست مدارک خاصی داشته باشید. برخی از سازمان ها و آژانس های مسافرتی برای ارائه ویزای تضمینی داشتن مدارکی را به شما پیشنهاد می دهند که اصلا ضروری نمی باشد. این مداک عبارت هستند از :

– برخی از افراد سودجو داشتن ویزای شینگن را یکی از بهانه های دریافت ویزای تضمینی بیان نموده اند و از آنها می خواهند باید ویزای شینگن دریافت کنند. دریافت ویزای شینگن هزینه های زیادی دارد که بدون شک افراد سودجو برای دریافت هزینه های بیشتر این دروغ را بیان می کنند.

–  برخی از آژانس ها هم به شما امکان دارد بگویند که ویزای شینگن جعلی برای شما ایجاد نموده و به مدارک تان پیوند می زنند. دقت داشته باشید که این روش بسیار اشتباه است و اگر افسر مهاجرتی به این مسئله پی ببرد هرگز نمی توانید ویزای خود را دریافت نمایید.

– ویزای تضمینی کانادا مولتیپل یکی از دروغ های دیگری می باشد که برخی از آژانس ها بیان می دارند و شما هرگز نباید آن را باور کنید.

– همچنین باید بدانید در سفارت کانادا هیچ گونه پارتی بازی و رانت وجود ندارد. بنابراین اگر آژانس مسافرتی به شما اعلام نمود که در سفارت آشنا دارد این مسئله را هم برای دریافت ویزای تضمینی کانادا نباید باور کنید. در واقع یکی از مهمترین مزیت هایی که سفارت کانادا دارد این است که افراد و محل تایید مدارک آنها مشخص نمی باشد.

– همچنین باید بدانید گذاشتن دعوت نامه جعلی هم روی مدارک تان بسیار خطرناک است. اگر شما برای دریافت ویزای کانادا بخواهید از این مورد استفاده کنید، باید دعوتنامه شما اصل و ضمانت شده باشد.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن

همانطوری که بیان نمودیم بسیاری از آژانس های مسافرتی سودجو برای ارائه ویزای تضمینی کانادا به شما اعلام می کنند باید ویزای شینگن داشته باشید. در واقع شما برای اینکه ویزای تضمینی کشور کانادا را دریافت کنید به ویزای شینگن نیاز ندارید. این دسته از افراد برای اینکه سود و هزینه بیشتری از شما دریافت کنند بیان می دارند که شما باید ویزای شینگن داشته باشید. یکی از مهمترین مسائلی که زمان ارائه ویزای کانادا برای سفارت اهمیت دارد این است که شما سفرهای زیادی رفته باشید. همچنین اینکه املاک و وابستگی هایی هم در کشور ایران داشته باشید برای سفارت اهمیت بسیاری دارد.

آژانس های معتبر مسافرتی که ویزای تضمینی کانادا را تلاش می کنند برای شما دریافت نمایند، از شما ویزای شینگن نمی خواهند. در واقع شرایط و مدارک دیگری که شما برای دریافت ویزای کانادا نیاز دارید را باید آماده کنید تا بتوانید ویزای تضمینی کشور کانادا را دریافت کنید. ویزای تضمینی کانادا بیشتر زمانی به افراد ارائه می شود که به دنبال ویزای ۵ ساله هستند. سفارت هم برای ارائه این ویزا به تعداد سفرهای شما اهمیت بسیار زیادی می دهد. البته موارد دیگری مانند املاک و وابستگی خانواده هم برای سفارت اهمیت زیادی دارد.

ویزای مولتی کانادا تضمینی

یکی از متداول ترین و بهترین روش های دریافت ویزای مولتی کانادا که بدون شینگن است، درخواست به صورت آنلاین می باشد. شما باید برای دریافت ویزای تضمینی کانادا از نوع مولتی برخی از مدارک مهم را به سفارت ارائه دهید که عبارت می باشد از :

– پاسپورت یکی از مهمترین مدارک ارائه شده می باشد. دقت داشته باشید که اگر شما پاسپورت قدیمی دارید باید از صفحه های اول و دوم آنها عکس و اسکن دریافت کنید. چرا دکه سفارت به سابقه سفرهای شما هنگام ارائه ویزا اهمیت زیادی می دهد. اینکه شما تعداد سفرهایتان زیاد باید یکی از بهترین شرایط ویزای تضمینی کانادا به شمار می رود.

– شناسنامه خود را باید به صورت ترجمه شده ارائه دهید.

– صورت های بانکی تان در ۴ ماه گذشته از دیگر مدارک ارائه شده می باشد.

– اگر شما متاهل هستید باید مدارکی مانند سند ازدواج خود را ارائه دهید که البته دقت داشته باشید این مدرک هم باید به صورت ترجمه شده ارائه شود.

– فرم درخواست ویزا را باید تکمیل نموده و تمامی اطلاعات خانواده را در آن وارد سازید.

– ارائه مدرکی که نشان دهد شما تمکن مالی دارید برای دریافت ویزای تضمینی کانادا اهمیت بسیاری دارد. اگر دارای اسناد ملکی هستید باید آنها را ترجمه کنید و ارائه دهید.

– بلیط رفت و برگشت خود را هم باید رزرو نموده و عکس های آن را تحویل سفارت دهید.

ویزای کانادا تضمینی

برای دریافت ویزای تضمینی کانادا بهتر است تمامی مراحل قانونی دریافت ویزای کانادا را سپری کنید. برخی از افراد امکان دارد که به مراحل قانونی دریافت ویزای خود اهمیت ندهد و بخواهند نزد افراد سودجور برای دریافت ویزای خود بروند. این دسته از افراد باید دقت بسیار زیادی داشته باشند، چرا که سفارت بدون شک هرگونه جعلی را متوجه خواهد شد. شما بهتر است برای دریافت ویزای تضمینی کانادا نزد آژانس مسافرتی معتبری مراجعه کنید و با کارشناسی که در این آژانس حضور دارند در مورد دریافت ویزای خود مشورت نمایید. مشاوران و کارشناسان بدون شک آشنایی و تجربه بیشتری در این زمینه دارند و به همین دلیل بر اساس شرایطی که شما دارید بهترین راه حل دریافت ویزا را برای شما بیان خواهند داشت.

در صورتی که تمامی مدارک و اسناد ارائه شده شما کامل باشد، می توانید ویزای تضمینی کانادا را دریافت کنید. بعد از دریافت ویزای شما مدت اعتبار آن مشخص می شود و شما باید دقت داشته باشید که در آن تاریخ باید کشور کانادا را ترک کنید. البته برخی از افراد مایل هستند که ویزای خود را تمدید کنند و آنها می توانند این مسئله را با وکیل خود در میان بگذارند. شرایط تمدید ویزای تضمینی کانادا هم شرایط خاصی دارد و شما باید مدارک و شرایط آن را داشته باشید. دقت داشته باشید که درخواست های آنلاین شما بسیار سریع پاسخ داده می شود. به همین دلیل بهتر است که درخواست های خود را به صورت آنلاین ارائه دهید.

هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی

هزینه ویزای تضمینی کانادا حدود ۳۰۰ دلار می باشد که البته بر اساس برخی شرایط بالاتر هم می رود. اگر به ویزای تضمینی شما دعوت نامه هم اضافه شود باید بدانید احتمال ویزا شدن آن بسیار بیشتر می شود. بر همین اساس باید قیمت بیشتری هم که نزدیک ۱۰۰ دلار می باشد پرداخت کنید. هزینه پیکاپ ویزای یکی از هزینه هایی می باشد که به هزینه های دریافت ویزای تضمینی کانادا شما اضافه می گرد. البته شما باید به هزینه های رفت و برگشت خود هم دقت بسیاری داشته باشد. از آنجایی که کشور ایران به کانادا پرواز مستقیم ندارد باید به ترکیه، دبی و یا …. بروید تا بتوانید به مقصد اصلی تان برسید.

برخی از افراد بر این باور می باشند که اگر تعداد نفرات بالاتر رود برای دریافت ویزای تضمینی کانادا باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.شما باید بدانید این مسئله واقعیت ندارد و در صورتی که تعداد خانواده شما بیشتر باشد نیازی نیست هزینه زیادی پرداخت کنید. در واقع به شما در این صورت تخفیف هایی ارائه می شود که می توانید از آنها استفاده نموده و هزینه کمتری پرداخت کنید. همچنین باید بدانید  اگر فردی شرایط بسیار مناسبی مالی داشته باشد دیگر برای دریافت ویزا به دعوت نامه نیازی ندارد و تنها کافی است ۳۰۰ دلار بپردازد. شما پیش از اینکه اقدام به دریافت ویزا نمایید بهتر است پاسپورت جدید دریافت کنید که مدت اعتبار آن ۵ ساله باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن