استانی

معاون استاندار وعده داد:

واگذاری اولین واحدهای مسکن ملی نیشابور تا هفته دولت

کد خبر : 52992

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: امیدواریم تا هفته دولت، تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در نیشابور آماده واگذاری شود.

به گزارش خراسان رضوی، جواد خدایی در حاشیه جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن در نیشابور گفت: سایر واحدهای این طرح در نیشابور به تناوب آماده بهره‌برداری می شود و امیدواریم تا انتهای سال بخش قابل توجهی از سایت چهارهزار و ۷۰۰ واحدی تحویل مردم شود.وی با اشاره به برگزاری قرارگاه نهضت ملی مسکن و شورای مسکن در شهرستان نیشابور و بررسی مسائل مختلف در این حوزه، افزود: در این جلسه موانع موجود در این مسیر مانند تسهیلات، مشکلات انبوه‌سازان، مشکلات زیرساخت ها و آماده سازی اراضی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم با مصوبات امروز روند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در نیشابور سرعت بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به طرح ملی مسکن در روستاها گفت: در حوزه مسکن روستایی نیز اقدامات خوبی انجام شده است که جای تشکر دارد و در همین حوزه مقرر شد به دلیل استقبال مناسب در روستاهای شهرستان نیشابور، سرعت پرداخت تسهیلات افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم روند کار در نیشابور به عنوان یکی از شهرستان‌های بزرگ استان که در طرح نهضت ملی مسکن نقش ویژه‌ای دارد، سرعت بگیرد که این‌ موضوع نیاز به کمک همه دستگاه‌های مربوط دارد.

خدایی با بیان این که شهرستان نیشابور به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهرستان های استان سهم جدی از نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به نیشابور آمدیم و بازدیدی از روند ساخت سایت چهارهزار و ۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در نیشابور داشتیم.

خوشبختانه پروژه نسبت به قبل سرعت بهتری گرفته است اما هنوز از انتظاری که داریم، فاصله دارد.وی تصریح کرد: امیدواریم تا هفته دولت تعدادی از واحدها آماده و تا انتهای سال نیز بخش قابل توجهی از سایت چهارهزار و ۷۰۰ واحدی تحویل مردم شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن