شهری

فعالیت کلینیک های مشاوره در جهت توانمندسازی خانواده های مددجویان کمیته امداد/ فعالیت ۵۱ مشاور در کلینیک های استان

کد خبر : 55689

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی گفت: در راستای توانمندسازی خانواده های مددجویان کمیته امداد، کلینیک های مشاوره با ۵۱ مشاور فعالیت می کنند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در نشست هم اندیشی و رصد خانواده ها در مولفه های ازدواج، طلاق و فرزند آوری دستگاههای اجرایی استان، که با حضور مدیران دستگاهای اجرایی استان در محل کمیته امداد استان برگزار شد، بیان کرد: هدف این نهاد توانمندسازی خانوارها در حوزه معیشت، مسکن، جهیزیه، مباحث تحصیلی و فرهنگی است که در این خصوص در اواخر سال قبل کلینیک مشاوره راه زندگی در سطح استان با ۵۱ مشاوره راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از خانوارهای تحت حمایت دارای آسیب هستند، گفت: زندگی پایدار برای خانواده ها مبتنی برپایه فرهنگ ایرانی اسلامی و توسعه فرهنگ مشاوره از اهداف این نهاد بوده است .

سلم آبادی با بیان اینکه ۴۱ مشاور در مشهد مستقر هستند، افزود: در ۶ ماه امسال ۵۷۰۰ مددجوی کمیته امداد در این کلینیک در استان به صورت رایگان پذیرش شدند و از مشاوره های فردی، گروهی، هدایت تحصیلی و مباحث روانشناسی و .. در جهت توانمند سازی بهره مند شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن