استانی

سرپرست جهاد کشاورزی مشهد خبر داد:

مقابله با ۲۰ هکتار تغییر کاربری غیرمجاز در تبادکان

کد خبر : 46866

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: در عملیات وسیعی، ۶۰قطعه دیوارکشی ،۱۵ مورد بنا ،۱۵مورد استخر و۲۰مورد پی‌کنی در پهنه ۲۰هکتاری در روستای چایدره بخش تبادکان شهرستان مشهد که ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آن ها صورت گرفته بود، تخریب شد .

به گزارش صبح مشهد، محمد میری دیسفانی اظهار کرد : پس از گشت و رصد و پایشی که توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از منطقه مذکور صورت گرفت، حجم وسیعی از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در روستای چایدره در بخش تبادکان شهرستان مشاهده شد.

وی افزود: چندین نوبت ارائه اخطار مبنی بر توقف عملیات اجرایی، الصاق و دیوار نویسی نیز صورت گرفت و پس از هماهنگی با ریاست محترم کمیته صیانت از حریم مشهد و دلالت قاضی به عنوان نماینده دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مشهد ،قلع و قمع مستحدثاتی که غیر قانونی احداث شده بودند، انجام شد. طی این عملیات چند ساعته که قبل از طلوع خورشید شروع شده بود اراضی کشاورزی پهنه ۲۰هکتاری در روستای چایدره بخش تبادکان شهرستان مشهد که ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته بود طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع شد .

این اقدامات در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها صورت گرفت. پس از برخورد قانونی و صدور اخطاریه به متخلفان به وسعت ۲۰ هکتار ، قلع و قمع اجرا و وضعیت زمین به حالت اولیه باز گردانده شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن