شهری

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین مشهد مطرح کرد:

نمایشگاه قطعات خودرو در مشهد برگزار خواهد شد

کد خبر : 55666

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین مشهد گفت: اکنون مشکلی در تامین قطعات خودروهای چینی در مشهد وجود ندارد و فقط تامین برخی از قطعات این خودروها کمی زمان بر است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، علیرضا اردکانی فرد روز دوشنبه در نشست خبری برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو در مشهد افزود: هم اکنون قطعات مورد نیاز انواع خودروهای چینی در بازار وجود دارد و شهروندان می توانند با مراجعه به فروشندگان مجاز که اختصاصی در این زمینه فعالیت می کنند، قطعات مربوطه را خریداری کنند.

وی ادامه داد: کالای بی کیفیت، تقلبی و قاچاق در هر صنفی وجود دارد و صنف فروشندگان لوازم یدکی نیز از این وضعیت مستثنی نیست، از این رو نظارت بر فروشندگان مجاز برای مقابله با این جرایم وجود دارد.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودروی مشهد تصریح کرد: برای هریک از قطعات استاندارد خودرو، یک شناسه کالا و کدرهگیری تعریف شده است که شهروندان با توجه به آن می توانند جلوی سوء استفاده متخلفان را بگیرند.

وی عنوان کرد: اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی در مشهد ۲ هزار و ۵۰۰ عضو دارد که هیچ کدام از آنها حق فروش کالای کارکرده، قاچاق و بی کیفیت را ندارند.

اردکانی کیفیت قطعات خودروی تولید شده در خراسان رضوی را قابل قبول دانست و بیان کرد: ممنوعیت ورود برخی از قطعات خودرو به کشور، یکی از دلایل افزایش کیفیت محصولات بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد قطعات خودروهای سنگین و بسیاری از لوازم یدکی های لوازم خودروهای داخلی از جمله پراید هم وارداتی است که تلاش ها بر کاهش این آمار است.

به گفته وی، خراسان رضوی یکی از قطب های برتر تولید لوازم یدکی کشور است که نقش مهمی در تامین ۴۰۰ نوع خودرویی که در کشور وجود دارد را ایفا می کند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد نیز در این نشست گفت: با توجه به اهمیت موضوع قطعات خودرو، نمایشگاهی با این موضوع از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه در مشهد برگزار خواهد کرد.

علی جلوه عنوان کرد: این نمایشگاه در وسعت ۲۵ هزار متر مربع و با حضور ۱۵۰ شرکت از خراسان رضوی و دیگر استان های کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: معرفی آخرین دستاوردها، تولیدات و هدف گذاری برای صادرات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه خواهد بود که بازدید آن برای عموم آزاد است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن