اسلاید شوشهری

احداث چهار زمین ورزشی در محدوده گود کشتی مهدی‌آباد مشهد

کد خبر : 46582

شهردار منطقه دو مشهد از پروژه احداث چهار مجموعه ورزشی روباز با مشارکت شهرداری منطقه دو و آستان قدس رضوی در محدوده گود کشتی مهدی‌آباد بین توس ۵۵ و ۵۷ و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی آن، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو مشهد، حجت فرقانی اظهار کرد: یک قطعه زمین در محدوده گود کشتی مهدی‌آباد بین توس ۵۵ و ۵۷ با مشارکت شهرداری منطقه دو و آستان قدس رضوی برای آماده‌سازی به چهار زمین ورزشی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال است، عنوان کرد: پروژه آماده‌سازی زمین‌های ورزشی تاکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرقانی با اشاره به اینکه کشتی از ورزش‌های باستانی این محله بوده است، تاکید کرد: گود کشتی مهدی آباد از قدیمی و باستانی‌ترین گود‌های کشتی مشهد است. این گود کشتی با مشارکت شهرداری و آستان قدس رضوی بازسازی و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. زمین‌های ورزشی اطراف این گود نیز برای قشر جوان و نوجوان این محله تامین و دراختیار آنان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه دو مشهد خاطرنشان کرد: در طی یک ماه آینده سه زمین ورزشی تکمیل خواهد شد. زمین‌های ورزشی شامل زمین فوتبال، چمن و تنیس هستند که به بهره‌برداری خواهند رسید. با تکمیل این مجموعه ورزشی و تحویل آن به شهروندان محله توس که از مناطق کم‌برخوردار شهری هستند، نیازهای کاربری ورزشی این محله مرتفع می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن