شهری

پیشرفت ۶۵ درصدی اجرای عملیات خط‌کشی‌ ترافیکی در سطح منطقه۱ مشهد/ اعتبار ۱۸ میلیارد ریالی برای ساماندهی ترافیکی معابر منطقه

کد خبر : 55914

جواد مسلم شهردار منطقه یک مشهد مقدس گفت: باهدف افزایش ایمنی عابران و رانندگان،ساماندهی حرکت وسایل نقلیه و جریان ترافیک،و ایمن‌سازی معابر در سطح منطقه یک؛تا پایان سال جاری عملیات اجرای خط‌کشی‌های محوری و عرضی در بخشی از خیابان ها و معابر منطقه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این راستا عملیات خط کشی محوری در متراژی بالغ بر ۶۰هزار مترطول و با اعتبار ۹میلیارد ریال؛در خیابان‌های بعثت،فلسطین، سجاد و دستغیب به صورت کامل انجام شده و تا پایان سال جاری نیز در خیابان‌های مجد،شهید صادقی،شهید کلاهدوز و خیام به اتمام خواهد رسید.

باتوجه به زمان بر بودن این فعالیت ها و جلوگیری از مسدود شدن مسیر تردد و ایجاد خلل در تردد روزانه شهروندان و نیز حفظ کیفیت خط کشی ها،همکاران ما در اداره ترافیک منطقه با تلاش مستمر و شبانه اقدام به اجرای این مهم می نمایند.

همچنین پروژه‌ خط‌کشی عرضی شامل گذرگاه های عابر پیاده،نوشتار و نقوش و فلش،رنگ‌آمیزی سرعتگیرها و پارکینگ‌های حاشیه ای ویژه توان‌یابان و… نیز با اعتباری بالغ بر۹میلیارد ریال در دست اجراست.

خط‌کشی عرضی در خیابان‌های شهید دستغیب۲،بین هجرت۵و۷،میلاد۱۰، اخوان ثالث۲ و چند محل دیگر به صورت کامل اجرا شده و درصورت مساعد بودن وضعیت جوی،این عملیات در مدت زمان کوتاهی در سایر معابر شناسایی شده نیز به انجام خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن