اسلاید شوشهری

دریافت بلیت نمایشگاه بین المللی مشهد از طریق اپلیکیشن «شهرمن»

کد خبر : 48424

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شهروندان برای ورود به نمایشگاه به جای دریافت بلیت کاغذی می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شهرمن» و ورود به قسمت نمایشگاه بلیت هوشمند خود را با ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی بدیع فرخد در خصوص امکان دریافت بلیت ورود به نمایشگاه از بستر اپلیکیشن «شهرمن» اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری هوشمندسازی پرداخت‌ها مخصوصا در حوزه حمل‌ونقل است به این معنا که که شهروندان با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و استفاده QR کد پرداخت‌های خود را انجام دهند.

وی افزود: درحال حاضر در تلاش هستیم این سیاست را به دیگر بخش‌های شهرداری نیز تعمیم دهیم که یکی از مکان‌های هدف ما نمایشگاه بین المللی مشهد است که زیرساخت‌ها و بسترسازی آن از دو ماه گذشته در اپلیکیشن «شهرمن» آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: در این راستا شهروندان برای ورود به نمایشگاه به جای دریافت بلیت کاغذی می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شهرمن» و ورود به قسمت نمایشگاه بلیت هوشمند خود را با ۲۰ درصد تخفیف و همچنین عدم معطلی در صف تهیه بلیت دریافت کنند.

بدیع خاطرنشان کرد: نحوه کار بلیت هوشمند نیز به این شکل است که شهروندان باید کد QR تولید شده اپلیکیشن را مقابل گیت‌های ورودی گرفته و پس از تایید وارد شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن