اقتصادی

وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد

« پدیده » به شورای عالی هماهنگی اقتصادی می رود

کد خبر : 24495
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برخی از موارد مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری در شرکت پدیده نیاز به تایید در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا دارد که در نخستین نشست این شورا مطرح می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا فرهاد دژپسند شامگاه شنبه در حاشیه نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: در سفر قبلی من به مشهد، با اعضای ستاد تامین استان نشستی برگزار شد و موضوع شرکت پدیده مورد بحث قرار گرفت و صورت جلسه‌ای تنظیم شد که انجام برخی از موارد آن نیاز به تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی دارد.

وی بیان کرد: موارد صورت جلسه نشست شورای تامین درباره شرکت پدیده در نخستین نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی در دستور کار قرار می‌گیرد که در صورت تایید این شورا خیلی از راه‌ها برای تداوم فعالیت ها و موفقیت کار در این زمینه گشوده می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص بهبود رتبه کسب و کار ایران نیز گفت: بعد از چهار سال روند نزولی رتبه ایران، امسال این روند متوقف و رتبه کشور بهبود یافت که این موضوع در شرایطی که محدودیت ها و سختگیری های کشور دیگر بیشتر شده بسیار ارزشمند است.

دژپسند افزود: موارد بهبود در فضای کسب و کار به حمایت از خرده سهامداران یا شروع کسب و کار در کشور باز می گردد که ادامه این روند، جهش کشور در بهبود شرایط کسب و کار در سال آینده را نوید می دهد.

بنا به دستور رهبر معظم انقلاب تصمیمات کلان اقتصادی کشور به یک شورای عالی در سطح قوای سه‌گانه با عنوان شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا سپرده شده است که سه عضو اصلی آن رئیس جمهوری، رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس شورای اسلامی هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن