اخبار مهم

عکس تازه دامادی که با وینچستر به خانه عروس خانم حمله کرد! + عکس محل قتل در مشهد

کد خبر : 29411

داماد خانواده که با اسلحه وینچستر برادرزنش را در مشهد به قتل رسانده بود پس از ۵ روز فرار تسلیم پلیس شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا صبح چهارشنبه گذشته ۱۴ خرداد ماه امسال مرد جوانی که حدود ۱٫۵ سال قبل برای بار دوم ازدواج کرده بود، با همسرش درگیر شد. آن ها از مدتی قبل دچار اختلافات خانوادگی شده بودند به طوری که زن جوان از ترس به چهار دیواری مخروبه نزدیکی منزلشان پناه برد تا هدف شلیک همسر عصبانی خود قرار نگیرد اما در همین حال داماد جوان که تصور می کرد همسرش به منزل پدرش گریخته است، اسلحه وینچستر را برداشت و به همراه یکی از دوستانش سوار بر موتورسیکلت به سمت منزل پدرزنش در شاهنامه ۴۱ حرکت کرد.
قتل برادر زن با وینچستر
با ورود داماد به منزل، سر و صداها آغاز شد و مادرزن برای تماس با پلیس و خبر کردن همسایگان از منزل بیرون رفت در این هنگام برادر زن داماد که از اتاق بیرون آمده بود با شوهرخواهرش درگیر شد که در این کشمکش ها تیری از سلاح شلیک شد و به دست راست و شکم داماد اصابت کرد.

وقتی داماد جوان نقش بر زمین شد برادرزن او نیز از روی دیوار گریخت و دقایقی بعد از مرگ داماد جوان، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. این جوان ۳۳ ساله که به مکان نامعلومی رفته بود وقتی متوجه شد که قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) دستورات ویژه ای را برای دستگیری او صادر کرده است، دیگر نتوانست به فرار خود ادامه بدهد .

دستگیری داماد قاتل
بنابراین با تنگ تر شدن حلقه محاصره کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که زیر نظر مستقیم سرهنگ غلامی ثانی صورت گرفت، روز دوشنبه گذشته خود را تسلیم قانون کرد و مدعی شد که قصد کشتن شوهر خواهرش را نداشت اما هنگام درگیری گلوله از سلاحی که دست داماد بود شلیک شده است.

تحقیقات پلیس در این باره در حالی ادامه یافت که پلیس در بازرسی از منزل تازه داماد یک قبضه سلاح وینچستر دیگر و مقادیری مشروبات الکلی نیز کشف کرد. شایان ذکر است،در روزهای گذشته با صدور دستورات ویژه قضایی و اجرای چند طرح هماهنگ با راهنمایی های سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) عاملان چندین پرونده جنایی به چنگ قانون افتادند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن