اخبار مهم

دستگیری متهمان به سرقت وسایل خانه در غرب مشهد

کد خبر : 48237

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۳ متهم به سرقت وسایل خانه در غرب مشهد دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” جواد شفیع زاده ‌در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان با مرجوعه های قضایی به پلیس آگاهی که عنوان داشتند وسایل خانه آنان توسط افرادی ناشناس ربوده شده است، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به سریالی شدن سرقت ها در غرب مشهد، در ابتدا اظهارات تمامی مالباختگان اخذ و در ادامه با انجام تحقیقات فنی و همچنین بهره گیری از سامانه های تحت اختیار پلیس ۳ متهم را که اهل استانی دیگر بودند در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن ها در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ شفیع زاده تصریح کرد: متهمان که ۲۵ فقره سابقه کیفری در کارنامه دارند در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی در غرب مشهد اعتراف و از جانب آن ها مقداری طلا، وجوه نقد و یک دستگاه خودرو سواری که به وسیله آن در انجام سرقت ها استفاده می کردند کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با بیان این که متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: شهروندان و مدیران ساختمان می بایست ضمن رعایت اصول امنیتی اعم از نصب دوربین های مداربسته و ‌نصت آرام بند به جهت اطمینان از بسته شدن درب های ورودی آپارتمان ها، در زمان خروج از خانه از بسته شدن درب های ریموت دار به جهت ورود افراد غریبه مطمئن شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن