شهری

پروژه بهسازی پیاده رو خیابان دانشگاه منطقه یک به اتمام و بهره برداری رسید

کد خبر : 40755

شهردار منطقه یک از اتمام و بهره برداری از پروژه بهسازی پیاده رو خیابان دانشگاه این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، کوروش باوندی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای مناسب سازی و ساماندهی معابر سطح منطقه عملیات بهسازی پیاده رو خیابان دانشگاه در حد فاصل میدان شهدا تا میدان سعدی ضلع غربی و میدان سعدی تا چهار راه دکترا ضلع شرقی، با مساحت بیش از ۴۰۰۰ متر مربع با هدف افزایش رفاه شهروندان و مناسب‌سازی محیط شهری به بهره برداری رسید .

وی افزود: ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود و خیابان دانشگاه با قرار گیری در مرکز شهر، و وجود مراکز بهداشتی شامل بیمارستان ها و مراکز خرید در این ناحیه از پر تردد ترین معابر سطح شهر محسوب گردیده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار منطقه یک ادامه داد: اجرای این پروژه با هدف مناسب سازی پیاده رو های پر تردد منطقه و ایجاد مسیر ویژه توانیابان و نابینایان عزیز با همت بی وقفه در اولویت اقدام سریع همکاران اجرایی این منطقه قرار گرفت و با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد ریال به اتمام و بهره برداری رسید .

کوروش باوندی خاطر نشان کرد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری است و ما تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایت و رفاه آنان را افزایش دهیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن