شهری

با هدف نظم بخشی به منظر شهر صورت پذیرفت؛

رفع تخلف ۱۱۶۰۰ مورد دیوار نوشته، پوستر و بنر غیر مجاز در منطقه یک

کد خبر : 53937

شهردار منطقه یک از رفع تخلف ۱۱۶۰۰ مورد دیوار نوشته، پوستر و بنر غیر مجاز با هدف نظم بخشی به منظر شهری طی چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، جواد مسلم با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت بصری و نظم بخشی به منظر شهر، عملیات پاکسازی محیطی شامل امحا دیوار نویسی، جمع آوری پوستر و بنر های غیر مجاز به صورت مداوم توسط همکاران اجرایی این منطقه در حال انجام است.

وی ادامه داد: به استناد ماده ۹۲ قانون شهرداری ها نوشتن هر نوع مطلبی یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات انجمن شهر باشد ممنوع است مگر در محل‌هائی که ‌شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات معین میکند، در همین راستا با تلاش کارشناسان ادارات اجرایی این منطقه بیش از ۱۱۶۰۰مورد از تخلفات فوق طی چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ شناسایی و رفع تخلف گردید.

شهردار منطقه یک هدف از اجرای این کار را حذف آلودگی های بصری ، آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری دانست و تاکید کرد: لازم است که شهروندان گرامی قبل از هرگونه دیوار نویسی، نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی مجوزهای لازم را اخذ نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن