اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

ارسال ۲۲ طرح به جشنواره بین‌المللی گوانگجو ۲۰۱۶

کد خبر : 5338

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد از ارسال ۲۲ طرح به جشنواره بین‌المللی گوانگجو ۲۰۱۶ خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، موسی شربتدار با بیان این مطلب افزود: با توجه به پایان مهلت ارسال طرح‌های نوآورانه در زمینه مدیریت شهری، روز گذشته آثار منتخب به دبیرخانه جشنواره گونگجو ارسال شده است.
به گفته وی، طرح‌ها پس از فراخوان در گروه همکاری‌های بین الملل داوری شده‌اند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد در ادامه گفت: این طرح‌ها که طیف متنوعی از طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده حوزه شهری را شامل می‌شوند، پس از پیاده‌سازی و دریافت نتایج و آمار حاصل شده از حوزه‌های مرتبط و بررسی اولیه در گروه همکاری‌های بین‌الملل علمی تخصصی برای حضور در جشنواره گوانگجو ۲۰۱۶ آماده شده و امور مربوط به ثبت‌نام و ارسال به دبیرخانه جشنواره صورت گرفته است.
شربتدار همچنین با استناد به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جدی گرفتن عرصه‌های بین‌المللی، بر لزوم حضور هوشمندانه و توانمند در فضای بین‌الملل تاکید کرد و گفت: تلاش‌های گروه همکاری‌های بین‌المللی علمی-تخصصی در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه تسهیل‌کننده حرکت شهرداری مشهد در مسیر ارتقای جایگاه بین‌المللی شهر و شهرداری مشهد است.
وی بیان کرد: همچنین دستیابی شهرداری مشهد به کرسی‌های مهم تصمیم‌گیری در سازمان‌های بین‌المللی جهانی فعال در حوزه‌ دولت‌های محلی و کلانشهرها از اقدامات موثر در حوزه دیپلماسی شهری است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد با توجه به سطح عالی برگزاری این جشنواره که در حال حاضر برجسته‌‍‌‌ترین جشنواره جهانی مدیریت شهری محسوب می‌شود، ادامه داد: ارسال پروژه‌ها و طرح‌های متنوع از مشهد می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی اقدامات و نوآوری‌های شهرداری در خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران و منافع مادی و معنوی ملموس مزیت‌های بلندمدت راهبردی را برای مشهد و کشور ایران به همراه داشته باشد.
سومین جشنواره بین‌المللی نوآوری‌های شهری گوانگجو در آذرماه امسال (دسامبر ۲۰۱۶) با حضور طرح‌های منتخب شهری از سراسر جهان و با حمایت نهادهای معتبر بین‌المللی از جمله metropolis UCLG ، ICLEI و… در شهر گوانگجو چین برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن