شهری

شهردار مشهد درحاشیه برگزاری بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی بیان کرد:

ضرورت حمایت دولت و مجلس برای خرید لوازم خانگی تولید داخل

کد خبر : 56897

شهردار مشهد گفت : نمایشگاه بین‌المللی مشهد از بزرگترین سایتهای نمایشگاهی کشور است که همه ساله نمایشگاه های زیادی باهدف افزایش رضایت شهروندان وکمک به رشد و توسعه اقتصادی شهر واستان درآن برگزار می‌شود که یکی از این نمایشگاه های بزرگ ،بیست‌وچهارمین نمایشگاه لوازم خانگی وصوتی و تصویری است که ۱۳۰ برند ایرانی درآن حضور دارند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری ” محمدرضا قلندر شریف ” افزود: خصور برندهای ایرانی و خراسانی جنبه مثبتی است زیرا در گذشته در چنین نمایشگاه‌هایی فقط لوازم خانگی خارجی را می دیدیم اما اکنون خوشبختانه هر طرف را نگاه می‌کنیم تولیدکنندگان داخلی و کالا‌های باکیفیت و قابل رقابت با لوازم خارجی بوده که قیمت‌ها نیز قابل رقابت است.

شهردار مشهد تاکید کرد: امیدواریم مردم از نمایشگاه استقبال کنند، همچنین فروشندگانی که تمایل دارند با تولیدکنندگان ارتباط به نمایشگاه مراجعه کنند تا از مجموعه تولیدات داخلی بازدید داشته باشند و آنچه نیاز دارند را انتخاب کنند.

قلندر شریف با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی یکی از نمایشگاه‌های خوب ، قوی و پرمخاطب امسال مشهد است، اظهار داشت : تمام سالن‌های موجود نمایشگاه بین‌المللی مشهد تکمیل است و تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه شرکت کردند. امیدواریم مردم نیز از این فرصت استقبال خوبی داشته باشند..
وی اظهار داشت : خوشبختانه بسیاری از برند‌ها تخفیف فروش دارند و مردم می‌توانند از این تخفیف هااستفاده نمایند.

شهردار مشهدبرضرورت حمایت دولت و مجلس وهمه نهادهای دولتی و خصوصی از زوج های جوان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت : لوازم خانگی و صوتی و تصویری بخش قابل توجهی از نیازهای زوج های جوان هست که لازم است درکنار حمایت های دولت ومجلس ،تولیدکنندکان داخلی نیز به طرق مختلف ،امکان خرید محصولات داخلی را برای خانواده ها وبه ویژه زوج های جوان فراهم سازند.مدیریت شهری مشهد نیز دغدغه‌هایی در این خصوص دارد که درحال برنامه ریزی برای آن می‌باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن