اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

استفاده از ظرفیت دانشجویان و گروه‌های داوطلب در مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 1555

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران‌های شهری شهرداری مشهد بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان و گروه‌های داوطلب در موضوع مشهد ۲۰۱۷ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی با بیان این مطلب در «دومین جلسه هماهنگی اجلاس مشهد ایمن ۲۰۱۷ »که در اتاق جلسات ساختمان شمس برگزار شد، اظهار کرد: جلب مشارکت دانشجویان، گروه‌های داوطلب، ثمن‌ها و NGOها در راستای برگزاری اجلاس مشهد ایمن ۲۰۱۷ دارای اهمیت است. اتفاقی که در راستای جلب مشارکت دانشجویان زبان‌های خارجی برای میزبانی پایتخت فرهنگی رخ داد و به همکاری آنان منتج شد.
وی ادامه داد: هم‌اکنون گروه‌های داوطلب از سوی شهرداری مشهد در حال آموزش هستند که می‌توان از آن‌ها به منظور برگزاری هر چه بهتر اجلاس استفاده کرد.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران‌های شهری شهرداری مشهد در بخش دیگری از این جلسه به بررسی دستور کارهای جلسه پیشین پرداخت و گفت: دستگاه‌های همکار باید هر چه سریع‌تر معرفی شوند تا شرح وظایف ارائه شود.
عزیزی با اشاره به اینکه نیمه اردیبهشت ماه زمان انتشار فراخوان مقالات مرتبط با حوزه بحران خواهد بود، بیان کرد: زمان برگزاری سمینار قبل از برگزاری اجلاس ایمنی در بیست و چهارم اسفند، از سوی دستگاه‌های مختلف باید مشخص شود تا افراد شاخص برای حضور در سمینارها دعوت شوند.
وی خاطر نشان کرد: جدیدترین‌های حوزه ایمنی در زمان برگزاری اجلاس ایمنی در مشهد به نمایش درخواهد آمد.
همچنین در این نشست بر ضرورت ارائه محتوا به صدا و سیما و رسانه‌ها تاکید شد و پیشنهاد تشکیل نشستی با عنوان رسانه و ایمنی مطرح گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن