ورزشی

رییس هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی:

حل مشکلات کونگ‌فوی خراسان رضوی در گروی جذب اسپانسر است

کد خبر : 53037

رییس هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، به دنبال این هستیم که یک اسپانسر پیدا کنیم که بسیاری از برنامه‌های ورزشی ما امکان برگزاری داشته‌باشد.

به گزارش صبح مشهد، قربان اعظمی در گفت‌وگو با ایسنا خراسان رضوی در خصوص وضعیت خانه کونگ‌فوی خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: در مشهد خانه کونگ‌فو نداریم، فقط یک خانه کونگ‌فو در استان داریم که در شهرستان تربت‌جام قرار دارد. در مشهد هنوز نتوانسته‌ایم یک فضای اختصاصی برای کونگ‌فو در نظر بگیریم. هدف ما این است که بتوانیم یک فضای اختصاصی برای کونگ‌فوی خراسان رضوی احداث کنیم. باید در مزایده‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان اعلام می‌کند، از طریق کانال اداره‌کل، خانه کونگ‌فوی خود را افتتاح کنیم.

وی در خصوص مهمترین مشکلات هیات استان گفت: بودجه‌های هیات کمی کاهش پیدا کرده است. وقتی می‌خواهیم میزبانی مسابقات کشوری را برعهده بگیریم باید هزینه فضا، خوابگاه و خوراک تمامی ورزشکاران را نیز تامین کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی، به دنبال این هستیم که یک اسپانسر حامی پیدا کنیم که بسیاری از برنامه‌های ورزشی ما را حل و فصل کند.

رییس هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی در مورد مهمترین برنامه‌ها و اقدامات هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: قرار است دو دوره از مسابقات کشوری فدراسیون به میزبانی شهرستان‌های سبزوار و مشهد در بخش آقایان و بانوان را میزبانی کنیم.

اعظمی یادآور شد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم کلاس‌های تئوری مربیگری درجه یک و دو و حتی بین‌المللی را نیز برگزار کنیم. در حال حاضر یک سیستم الکترونیکی داوری را از فدراسیون به مشهد منتقل کرده‌ایم و پیروی آن کارگاه‌های داوری خود را می‌گذرانیم.

رییس هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی گفت: در حال آماده‌سازی تیم‌های خود برای مسابقات لیگ برتر هستیم تا در صورت اعلام فدراسیون تیم‌های خود را به مسابقات اعزام کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های استعدادیابی هیات کنگ‌فوی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در دهه کرامت از طرف اداره‌ ورزش و جوانان مشهد در پارک ملت مشهد به مدت ۱۰ روز همایشی برگزار شد و ورزشکاران هیات کونگ‌فو و سایر هیات‌های ورزشی در این همایش حضور پیدا کردند. در حاشیه این همایش نیز هیات استان نسبت به جذب و ثبت‌نام ورزشکاران برای حضور در دوره‌های اوقات فراغت و استعدادیابی اقدام کرد.

اعظمی تصریح کرد: کلاس‌های اوقات فراغت کونگ‌فو زیر نظر هیات استان، هلال احمر، آستان قدس و شهرداری مشهد برگزار می‌شود و ورزشکاران می‌توانند از طرق مختلف در دوره‌های اوقات فراعت شرکت کنند، اما تمامی کلاس‌ها تحت نظارت هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهریه تمامی کلاس‌ها طبق نرخ‌های مصوب از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تعیین می‌شود، گفت: درجه و گنجایش و سایر امکانات باشگاه بر اساس استانداردهای اعلامی نیز در هزینه کلاس‌های اوقات فراغت تاثیرگذار است. به عنوان مثال کلاس‌های آموزشی تحت نظر آستان قدس در محدوده خیام حدود ۱۵۰ هزار تومان و برخی کلاس‌ها در محدوده حاشیه شهر نیز ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان شهریه دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن