استانی

جانباز ۷۰ درصد تایبادی به همرزمان شهیدش پیوست

کد خبر : 36952

جانباز ۷۰ درصد «رضا بااراده بهلولی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، جانباز ۷۰ درصد «رضا بااراده بهلولی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت دوشنبه هشتم دی ماه به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مطهر این جانباز شهید رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح سه شنبه نهم دی‌ماه در محل مسجد جامع امام صادق(ع) شهر تایباد با حضور آحاد مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار ‌شد.

همچنین پیکر این شهید والامقام در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای روستای رهنه از توابع شهرستان تایباد به خاک سپرده می‌شود.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد «رضا بااراده بهلولی» را تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

شهید «رضا بااراده بهلولی» در دهم مهر ۱۳۴۲ در روستای رهنه چشم به جهان گشود و در ۲۲ اسفند ۱۳۶۳ در منطقه سومار بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه و پس از تحمل ۳۶سال درد و رنج ناشی از مجروحیت هشتم دی ماه ۱۳۹۹به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ شهرستان تایباد از توابع استان خراسان رضوی است که در ۲۲۵ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۱۲۴ شهید، ۳۰۸ جانباز و ۳۲ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن