اقتصادی

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد:

اردیبهشت ماه پایان ثبت تقاضای جدید در سایت سهامداران پردیسبان خواهد بود

کد خبر : 39867

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی سهامداران شرکت موسوم به پردیسبان برای مطالبه و استیفای حقوق خود نیاز به مراجعه حضوری به مراجع قضایی ندارند.

صبح مشهد– سید محمد محمدی

برپایه همین گزارش قاضی اجرای احکام پرونده های اقتصادی مشهد با تشریح اقدامات انجام شده توسط مجموعه قضایی استان و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص استیفای حقوق مالباختگان و سهامداران پرونده های اقتصادی از جمله شرکت موسوم به پردیسبان گفت: با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان شاهد اعمال مدیریت قضایی این نوع از پرونده ها و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران و مالباختگان مجموعه هایی مانند پدیده، اعتماد ایرانیان و پردیسبان بودیم.
صادق صفری افزود: پرونده پردیسبان حدود ۸ هزار نفر سهامدار از سراسر کشور داشت که از طریق تبلیغات اغوا کننده رسانه ای برای سرمایه گذاری در این شرکت جذب شده بودند اما با اقدام مجموعه قضایی استان خراسان رضوی برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و از تضییع بیشتر حقوق سهامداران پیشگیری به عمل آمد.
قاضی اجرای احکام پرونده های اقتصادی مشهد گفت: با هدف استیفای حقوق سهامداران اقدامات گسترده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صورت پذیرفت و تاکنون مطالبات بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از سهامداران پرداخت شده و مابقی نیز انشاء الله در آینده پرداخت خواهد شد.

صادق صفری خاطر نشان کرد: با هدف پیشگیری از تشکیل تعداد زیاد پرونده و تسهیل در انجام امور مراجعان اقدامات مدیریتی از جمله تجمیع پرونده های قضایی و ایجاد سایت ویژه سهامداران انجام گرفت؛ بنابراین به هیچ عنوان نیاز به مراجعه حضوری توسط سهامداران به مراکز قضایی وجود ندارد و پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت درخواست ها و مطالبات سهامداران از طریق سایت WWW.pardisbannew.irخواهد بود. بدیهی است پس از اتمام این مدت هرگونه تقاضا یا ادعای جدید باید مسیر طبیعی و معمول قانونی خود را طی کند.
همچنین تعداد ۶۱۲ فقره چک مربوط به مالباختگان پرونده پردیسبان از سراسر کشور در شرکت موجود بود که شعبه اجرای احکام جهت ابطال آنها مکاتبات لازم را با بانکهای مربوطه انجام داده است و بدون نیاز به مراجعه افراد به شعبه اقدام شده است.

تقدیر سهامداران شرکت پردیسبان از مجموعه قضایی استان

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی نماینده سهامداران شرکت پردیسبان با حضور در مجموعه قضایی، از اقدامات صورت پذیرفته در زمینه صیانت از حقوق مالباختگان این شرکت تقدیر و تشکر کردند.
برپایه همین گزارش همزمان با برگزاری گفتگوی اختصاصی رسانه ای قاضی اجرای احکام پرونده های اقتصادی مشهد با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در محل دفتر مرکز رسانه قوه قضائیه در استان خراسان رضوی؛ نماینده سهامداران شرکت پردیسبان با حضور در جلسه از زحمات و خدمات مدیریت قضایی استان و همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دادگاه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلال گران در نظام اقتصادی مستقر در خراسان رضوی به دلیل تلاش در زمینه حفظ و صیانت از اموال مالباختگان و استیفای حقوق سهامداران تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است به اتهامات متهمین شرکت موسوم به پردیسبان طی جلسات متعدد به صورت علنی رسیدگی و متهمان به مجازات سنگین و از جمله شلاق، رد مال و حبس ها طولانی مدت محکوم شدند و هم اکنون این حکم در حال اجرا و مطالبات سهامداران در حال پرداخت است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن