اخبار مهم

اغفال دختر پولدار توسط پزشک قلابی/او دست و دهانم را بست تا به نیت شومش برسد!

کد خبر : 33022

وقتی وارد خانه‌ آن مرد شدم، ناگهان به من حمله کرد و دست و پا و دهانم را بست. بعد موهایم را کوتاه کرده و طلا و دلار‌هایی راکه همراهم بود سرقت کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از جوان -مرد فریبکار که با معرفی خودش به عنوان پزشک، دختر پولدار را فریب داده و اموالش را سرقت کرده تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

چند روز قبل دختری وارد یکی از شعب دادسرای امور جنایی تهران شد و علیه مردی فریبکار شکایت کرد. دختر ۳۵‌ساله که مرجان نام دارد در توضیح شکایت خود به قاضی گفت: من در کشور سوئد متولد شده‌ام و اقامت این کشور را دارم. پدرم مردی بازرگان است و به واسطه شغلش به کشور‌های مختلف رفت و آمد دارد. من همچنین مدیریت یکی از شرکت‌های پدرم در کشور سوئد را به عهده دارم و هر از چندگاهی همراه خانواده‌ام برای دیدار با بستگان به ایران می‌آیم. دختر جوان ادامه داد: آخرین بار اسفند‌سال قبل بود که برای شرکت در مراسم عروسی یکی از بستگان به تهران آمدیم. بعد از انجام مراسم عروسی و به واسطه اینکه پدرم یک شرکت تجاری هم در ایران دارد، مشغول رسیدگی به کار‌های شرکت شد برای همین مدت اقامت ما در تهران طولانی شد.

آشنایی شوم
دختر جوان ادامه داد: در این مدت بود که به واسطه دختر دایی‌ام با پسری جوان آشنا شدم که خودش را پزشک معرفی کرد. او ظاهر خیلی خوبی داشت و در چند جلسه ملاقات که با هم داشتیم با ظاهری کاملاً آراسته حاضر می‌شد. می‌گفت که خانه‌ای در شمال تهران دارد و به دنبال انجام کارهایش برای اقامت در کشوری اروپایی است.

شاکی گفت: آخرین بار پسر جوان من را به خانه‌اش در شمال تهران دعوت کرد که دعوت او را قبول کردم. روز حادثه وقتی وارد خانه‌اش شدم، ناگهان به من حمله کرد و دست و پا و دهانم را بست. بعد موهایم را کوتاه کرده و طلا و دلار‌هایی راکه همراهم بود سرقت کرد. به خاطر اینکه بخشی از کار‌های شرکت تجاری‌مان در تهران با من بود، دسته چکی را که همراهم بود هم سرقت کرد و من را مجبور کرد، چند برگ چک سفید هم امضا کرده و به او بدهم. بعد از چند ساعت ناگهان تلفن همراهش زنگ خورد و او در حالی که با تلفن حرف می‌زد، در خانه را قفل کرد و بیرون رفت. من هم با هر سختی بود، توانستم دست‌ها و دهانم را باز کنم و خودم را به پنجره رسانده و از رهگذران درخواست کمک کنم.

بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از مأموران پلیس‌آگاهی در این باره تحقیق کردند. در اولین گام مشخص شد که خانه مورد نظر به مدت چند روز از سوی مرد جوان اجاره شده‌است. همچنین مشخص شد که متهم مردی بیکار است که به دروغ خودش را به عنوان پزشک معرفی کرده و به این شیوه توانسته دختر جوان را فریب داده و از او سرقت کند.

براساس این گزارش تحقیقات برای بازداشت متهم در جریان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن