اقتصادی

رییس کمیسیون عمران،حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد اعلام کرد:

حمایت مدیریت شهری از ساخت و ساز ایمن و استاندارد در مشهد

کد خبر : 53148

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در دوره ششم مدیریت شهری با تسهیل فرآیند ها و کاهش هزینه های ساخت ساز، زمینه ساخت مسکن مناسب و ایمن را برای مردم فراهم کرده ایم.

به گزارش صبح مشهد، روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، ایمان فرهمندی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد، اظهار داشت: صنعت ساختمان صنعت پیشرو و محرک اقتصادی شهر و استان است. ما نیز در مدیریت شهری کمک خواهیم کرد تا این صنعت بتواند رشد کند و قطعاً هم اقتصاد استان و هم بحث اشتغال را متحول می‌کند.

وی بیان کرد: مدیریت شهری نقش اساسی را در این حوزه دارد و قطعا از برگزاری چنین نمایشگاه هایی حمایت و استقبال می‌کنیم تا هم ظرفیت‌های این حوزه را به نمایش بگذاریم و هم با هم‌افزایی که ایجاد می‌کند به کاهش هزینه‌های ساخت مسکن کمک کند و مسکن ارزان‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

فرهمندی گفت: درعین‌حال در این دوره از مدیریت شهری، تلاش کردیم با کوتاه کردن فرآیندها و در واقع کاهش مراحل صدور پروانه و پایان کار و سایر مجوزات ساختمانی و همچنین ساده سازی فرآیند و کاهش هزینه‌ها به ساخت مسکن برای مردم قدم موثری برداریم و امیدواریم که سازندگان نیز با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته ای که در این نمایشگاه ها عرضه می شود، مسکن ایمن و استاندارد را در اختیار مردم قرار دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن