شهری

فیلم استوک سودای حضور در جشنواره های خارجی و داخلی

کد خبر : 55460

مدیر تولید فیلم استوک گفت:با توجه به اینکه فیلم استوک در رابطه با زنان سرپرست خانواده است اما هیچ ارگانی از این فیلم حمایت نکرد.

به گزارش صبح مشهد، رضا پژواک نشست خبری فیلم کوتاه استوک که امروز با حضور اصحاب رسانه و عوامل فیلم و جمعی از پیشکسوتان سینما در پردیس سینمایی اطلس برگزار شد اظهارداشت:در مشهد دغدغه تولید است اما وقتی در مشهد پیشنهاد تولید یک فیلم می‌دهند باید با شک و تردید تولید فیلم را قبول کرد.

وی افزود: چون تولید فیلم در مشهد سخت است و اکثر مواقع با کسری بودجه مواجه می‌شویم بطوریکه بازیگران و دست اندرکاران این فیلم دستمزد واقعی و اصلی خود را نگرفتند تا ما توانستیم این فیلم را تولید کنیم.

پژواک ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم در رابطه با زنان سرپرست خانواده است هیچ ارگانی از این فیلم حمایت نکرد.

مهدی صباغی،کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه استوک نیز اظهارداشت: زنان در تاریخ کشور ما همواره نقش پر رنگ و غیر قابل انکاری داشته اند، زنان کشور ما در سخت ترین شرایط جنگ و بحران های اقتصادی پا به پای مردان قدم برداشته اند، بنابراین می‌توانم بگویم این موضوع از سالیان دور دغدغه من بوده است.

صباغی در خصوص شکل‌گیری جرقه اولیه سوژه فیلم عنوان کرد: داستان اولیه در خصوص زنی بود که در قبرستان ماشین‌ها زندگی می‌کرد و این موضوع دغدغه و جرقه اولیه ای را برای نگارش این فیلمنامه در من شکل داد.

کارگردان استوک افزود: من با توجه به شناخت قبلی از بازیگر نقش اصلی فیلم، این نقش را برای ایشان نوشتم و از کار این بازیگر و بقیه بازیگران و سایر عوامل بسیار تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: این فیلم قرار است در جشنواره های خارجی و داخلی نیز حضور فعالی داشته باشد.

مژگان کریمی، بازیگر نقش اول فیلم کوتاه استوک در ادامه عنوان کرد: کاملا بدیهی است که زنان و دختران سرزمین من همواره در همه ی عرصه ها حضور فعالی داشته و با توجه به زمختی لوکیشن برای دختری جوان که مشکلات فراوانی را در زندگی متحمل می شود سعی کردم به کمک استادانی که همراهم بودند نقش را به شیوه باور پذیری ایفا کنم.

مهدی کیایی، بازیگر فیلم استوک گفت: در فیلم استوک دختری را می بینیم که مسئولیت خانواده را برعهده گرفته و تا آخر پای این مسولیت ایستادگی میکند و هیچ چیز مانع حس مسولیت پذیری او نمی شود.

وی با بیان اینکه کانون خانواده را زن و مرد تشکیل می‌دهد عنوان کرد: وقتی مبنای یک زندگی همکاری تشکیل بدهد آن خانواده موفق می‌شود.

گفتنی است در پایان این نشست از استاد علیرضا خمسه و نیز عوامل فیلم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فیلم کوتاه «استوک» به کارگردانی محمدعلی صباغی و تهیه کنندگی محمد زعفرانی ساخته شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن