اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

شهردار مشهد خبر داد

برگزاری مراسم شب‌های قدر فقط در ۵۰ فضای باز در مشهد

کد خبر : 40167

شهردار مشهد با بیان اینکه توافقی با هیئات مذهبی انجام‌شده تا مراسم شب‌های قدر در ۳۰ نقطه باز شهری برگزار شود، گفت: توافقی نیز با امور مساجد داشته‌ایم تا ۲۰ مورد از مساجد متصل به فضای باز برنامه‌های ویژه شب‌های قدر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار کنند. همچنین باید اعلام شود به‌جز در این ۵۰ نقطه تمامی حسینیه‌ها و مساجد بسته باشد.

به گزارش صبح مشهد، محمدرضا کلائی در جلسه ستاد کرونای شهرداری مشهد که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دو هفته سخت و خاص را در پیش رو خواهیم داشت، باید در حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی شهر نظارت‌های ویژه‌ای را اعمال کنیم.

وی افزود: همچنین در طول این مدت باید پارک‌ها و فضاهای باز نیز در سطح شهر تعطیل باشند تا از هرگونه تجمع مردم جلوگیری شود.

شهردار مشهد بیان کرد: همچنین در حوزه خدمات شهری نیز حضور آتش‌نشانان در سطح شهر و اعلام هشدار نیز در این مدت تأثیرگذار خواهد بود.
شهردار مشهد
کلائی بابیان اینکه در این مدت نیز باید تا جایی که می‌شود، همکاران ما در شهرداری نیز دور کار شوند، تصریح کرد: همچنین پروژه‌های غیرضروری شهری نیز تعطیل شوند.

وی در خصوص برگزاری مراسم شب‌های قدر، تأکید کرد: در این خصوص توافقی با هیئات مذهبی انجام‌شده تا مراسم شب‌های قدر در ۳۰ نقطه باز شهری برگزار شود. همچنین توافقی با امور مساجد داشته‌ایم تا ۲۰ مورد از مساجد متصل به فضای باز برنامه‌های ویژه شب‌های قدر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار کنند. همچنین باید اعلام شود به‌جز در این ۵۰ نقطه تمامی حسینیه‌ها و مساجد بسته باشد.

شهردار مشهد عنوان کرد: علاوه بر این موارد باید موضوعات حمل‌ونقل برای این شب‌ها کاملا با نظارت کامل صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،کلائی با اشاره به نظارت‌های ویژه در واگن‌های اتوبوس عنوان کرد: باید کلیه پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان‌های اتوبوسرانی رعایت شود. باید کلیه رانندگان ماسک زده باشند و پنجره‌ها کاملا باز و راننده بر اساس تعداد صندلی‌ها مسافر سوار کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن