اجتماعی

دیدار سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهید “بهبودی”

کد خبر : 19201

فرمانده مرزبانی استان در راس هیئتی به دیدار خانواده شهید “بهبودی” رفت.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در راس هیئتی با خانواده شهید “بهبودی” دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار گفت: خداوند به خانواده شهدا صبر ویژه ای عنایت نموده است ، چرا که شهدا و خانواده معزز آنها از جایگاه ویژه ای برخوردارند.
حجت الاسلام و المسلمین “رامیار ” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه این گزارش فرمودند : من فکر میکنم غیر از مقام شهید و شهادت هیچ منسب و مقام دیگری اینجور با شرافت و با کرامت نیست، ما مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم بنده و تمام دوستان ما که اینجا هستند همه معترفیم که ما مدیونیم و اگر صدها بار بیاییم و صدها بار یادواره برگذار کنیم بازهم ما مدیون خون پاک شهیدان شما هستیم.
وی در ادامه افزود : امروز بدانید شما در این امنیت و ثواب این امنیت صد در صد سهیم هستید ، چون شما دین و حق خود را ادا کرده اید و با هیچ یک از مطامع دنیوی و متالبات دنیوی هم نمی شود این شهید و خونش ارج نهاد.
حجت الاسلام و المسلمین “رامیار ” در پایان خاطر نشان کرد : شما با قوت و قدرت در این کشور ایستاده اید ما همه دارایی خود را فدای اماممان ، نظاممان و رهبرمان می کنیم امیدوارم که خداوند انشالله به ما توفیق بفرماید. شما دلشکسته اید ، خدا را می توان در دلهای شکسته پیدا کرد هر وقت یادی کردید از این شهید بچه های مرزبانی را نیز یاد کنید بچه هایی که مظلومند، محرومند و در مرز خدمت می کنند و مثل بچه های شما هستند و ادامه ی راه آنها را دارند.
گفتنی است در پایان هدیه ای توسط سردار فرمانده مرزبانی استان به خانواده شهید “بهبودی” نیز اهدا گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن