اسلاید شویادداشت روز

در پیام نوروزی مجتبی آرین منش رییس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی تاکید شد:

دولت دغدغه رهبر معظم انقلاب در «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» را با جدیت دنبال کند

کد خبر : 39646

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید شمسی، بر ضرورت تحقق شعار حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید و رفع موانع توسط دولت و سایر نهادهای اجرایی در گام دوم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش صبح مشهد، متن پیام نوروزی مجتبی آرین منش بدین شرح می باشد:

هر نفس آغاز عشق می رسد از چپ و راست

ما به فلک می رویم عزم تماشا که راست ؟

نوروز با روزی نو می آید و ما همچنان چشم انتظار به فردایی بهتر.
فردایی که جوانان و نوجوانان ایران زمین هر روز صبح که چشم باز می کنند منتظر آن هستند که رویاهایشان به واقعیت نزدیک گردد.

سال ۱۳۹۹ که مزین به نام جهش تولید بود با کمترین جهش در تولید، به پایان رسید! اما در جهش تولید انتظار از سوی دولت خسته که نهال امید را در دل همه ایرانیان بویژه جوانان خشکانده بود، خیلی بیشتر بود.

سال ۱۳۹۹ سال پر از فراز و نشیب بود که نشیب آن صد ها برابر فراز آن بود، سال آخر دولت پیر و فرسوده که پس از ۷ سال هنوز دل در گروه مذاکره داشت و از ایمان، اعتقاد و اعتماد به جوانان مرز بوم خود شاید غافل شده بود و همه چیز را در آیینه مذاکره دیده بود و کار به آنجا کشیده شد تا مایحتاج و ارزاق عمومی مورد نیاز جامعه تحت تاثیر مذاکره قرار بگیرد.

اما غافل از آنکه مردم متدین و شهید پرور که در مکتب سلیمانی ها درس مقاومت خوانده اند هرگز تن به ذلت نخواهند داد و تا کسب نتیجه مطلوب در شأن ملت ایران از پای نخواهند نشست.

از طرفی درد بالای درد بسیار شد و با پیدا شدن این ویروس ناشناخته شده کرونا، بر مشکلات جامعه افزوده شد که باز هم با تلاش شبانه روزی فرزندان انقلاب اسلامی واکسن آن بومی سازی شد تا بگوییم ما به کمک جوانان انقلابی باز هم می توانیم بدون نگاه و تکیه به بیگانه روی پای خود و اهدافمان بایستیم.

سالی که گذشت را می توان در عملکرد دولت بی تدبیر سال جهش قیمت ها، خالی شدن سفره های مردم، اختلاف فاحش طبقاتی داراهایی که داراتر شدن و نادارهایی که نادارتر شدند!

اما جامعه ما بویژه جوانان که همچنان هوشیار تر و دانا تر می شوند و مطالبه گر دیگر رنگ بندی های سبز و بنفش و شاید هم زرد هم مجددا آنهارا فریب نخواهد داد!

در سال ۱۳۹۹ شاهد از بین رفتن دوستان، بستگان، عزیزان هنرمندان و ورزشکاران بودیم که از این جهان فانی رخت بر کشیدند و به ابدیت پیوستند که جایشان در سال نو و کنار سفره هفت سین بدون شک خالیست.

به هر ترتیب ما با تمام غم و غصه ها با امید به فردایی بهتر،از مشقات و سختی ها این سال و این قرن عبور خواهیم کرد و امید آن داریم که سال نو و قرن جدید برای همه مردم مظلوم ایران زمین سالی پر از برکت باشد و بر مشکلات کنونی و شیطنت دشمنان این مرز و بوم به فضل الهی پیروز گردیم.

و اما کلام آخر
هم وطن عزیزم، همیشه به یاد دارید که گفته اند سالی که نکوست از بهارش پیداست، اینک من و تو در اواسط همین روز های بهار امتحان بزرگی در پیش روی داریم، به یاد داشته باشید که رنگ ها و شعار های دروغین برای جوانان ما و مردم مظلوم آسایش، رفاه و امنیت به ارمغان نخواهد آورد!

پس عزم را جزم کنیم که تمام امید و تلاشمان به انتخاب دولت جوان انقلابی معطوف گردد تا ثمره و میوه آن پیشرفت، رفاه و عدالت در بین آحاد مردم باشد انشالله..

مجتبی آرین منش رییس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن