شهری

آغاز جشن نیکوکاری در خراسان رضوی

کد خبر : 39240

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی از برگزاری جشن نیکوکاری درهفته احسان و نیکوکاری خبر داد و گفت: در آستانه سال نو همچون سنوات گذشته جشن نیکوکاری امسال باشعار «عیدی برای همه » برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده افزود: این جشن در سطح استان شروع شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این جشن به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش مجازی از بسترهای الکترونیکی، برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع آوری کمک های اولیاء و دانش آموزان،عموم مردم و دستکاه های دولتی و خصوصی استفاده می شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: نیکوکاران می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۷۳۵۵ – ۵۰۲۳ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷ واریز کنند.
آسوده با اشاره به اینکه، در ایام پایانی سال با اهدای البسه ، بسته های غذایی و نقدی می توان به یاری خانواده های نیازمند رفت، ادامه داد: همچنین نیکوکاران به منظور در جشن نیکوکاری به سایت EMDAD.IR مراجعه کنند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: ‌اکنون خیران می‌توانند از طریق کد آسان پرداخت #۰۵۱۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن