اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

برجام فایده ای برای مردم نداشته است

کد خبر : 5148

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه برجام هیچ فایده‌ای برای مردم نداشته، دولت تمام سرمایه‌اش را در این موضوع گذاشته است و حال شاهد آنیم که به موضوعات حاشیه‌ای همچون کنسرت‌ها می‌پردازند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس حجت‌الاسلام‌ نصرالله پژمان‌فر، در پی اظهارات اخیر وزیر ارشاد پیرامون لغو کنسرت‌ها در مشهد بیان داشت: مسؤولین دولتی در هفته دولت باید در جهت رفع مشکلات معیشتی، بیکاری و اقتصادی مردم گام بردارند و در مورد آن‌ها با مردم صحبت کنند اما چیزی که از رفتار دولت برداشت می‌شود چیز دیگری است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه برجام هیچ فایده‌ای برای مردم نداشته، دولت تمام سرمایه‌اش را در این موضوع گذاشته است و حال شاهد آنیم که به موضوعات حاشیه‌ای همچون کنسرت‌ها می‌پردازند.

پژمان‌فر با اشاره به لغو شدن ۷ کنسرت از ۲ هزار کنسرتی که در کشور برگزار شده‌ است، گفت: امروز دولت باید در خصوص بیکاری و معضلات جامعه جوابگو باشد و واقعاً مشکل امروز جامعه ما لغو کنسرت‌ها نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: ما انتظار داریم که دولت به‌جای آنکه به موضوعات حاشیه‌ای بپردازد و کشور را وارد یک بحران بیخود کند، به موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی و فساد در حوزه فرهنگ بپردازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که دولت‌مردان با پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای می‌خواهند حواس مردم را از موضوعات و مشکلات اصلی جامعه دور کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن