استانیاسلاید شو

قرعه کشی واگذاری چهار هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی انجام شد

کد خبر : 49008

آیین قرعه کشی چهار هزار و ۳۰ قطعه زمین در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر خراسان رضوی امروز سه شنبه در شهرستان تایباد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، استاندار خراسان رضوی در آیین قرعه کشی این زمینها گفت: موضوع مسکن از اهمیت زیادی در زندگی مردم برخوردار است و دولت سیزدهم نیز ساخت چهار میلیون مسکن را طی چهار سال متعهد شده است که حدود ۱۰ درصد از این تعداد در خراسان رضوی ساخته می شود.

یعقوبعلی نظری افزود: یکی از مولفه های مهم ما در این طرح، مشارکت مردم در ساخت مسکن است که در شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به صورت تک یا ۲ واحدی ویلایی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ۶۰ هزار واحد در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر، ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق روستایی و  حدود ۱۰۰ هزار واحد نیز مشهد و حومه آن ساخته خواهد شد.

جواد خدایی افزود: امروز برای واگذاری زمین در ۶ شهر با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر برای ساخت خانه های ویلایی تک واحدی یا ۲ واحدی اقدام شد که البته برنامه ریزی شده است واحدهای ویلایی یاد شده با دسترسی های جداگانه ساخته شوند.

وی ادامه داد: از چهار هزار و ۳۰ واحدی که قرار بود امروز قرعه کشی شود، ۲ هزار و ۴۸۰ واحد در شهر تایباد بود که فقط به متقاضیان هزار و ۸۰۰ واحد زمین واگذار می شود و بقیه متقاضیان پس از این که مدارک ثبت نام را تکمیل کردند زمین را تحویل می گیرند.

او اضافه کرد: در این آیین، علاوه بر تایباد، قرعه کشی قطعات زمین در شهرهای جغتای، ریوش، قدمگاه، خرو و فریمان هم انجام شد.

در این مراسم به صورت نمادین قرعه کشی برای واگذاری هشت قطعه زمین به ۱۶ خانواده تایبادی انجام گرفت و استاندار خراسان رضوی به همراه سایر مسوولان استانی و محلی از مکان زمین های واگذار شده بازدید کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن