اخبار مهم

انتشار فیلم خصوصی عروس و داماد در فضای مجازی

کد خبر : 34425

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که فیلم عروسی یکی از شهروندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که فیلم عروسی یکی از شهروندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی افزود: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی عکس‌ها و فیلم عروسی وی را که در حافظه جانبی تلفن همراهش بوده، پس از مفقود شدن آن منتشر کرده، رسیدگی به موضوع و دستگیری مجرمان در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات لازم توسط مأموران پلیس، مجرم در فضای مجازی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

گودرزی گفت: متهم در ابتدا منکر انجام بزه انتسابی بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود در پرونده به ارتکاب جرم اعتراف کرد. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به منظور پیشگیری از بروز برخی جرایم سایبری مانند انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در این فضا از ذخیره این تصاویر روی سیستم‌های رایانه‌ای متصل به اینترنت و تلفن همراه خودداری کنید و درصورت مشاهده موارد مشابه حتما مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهید.
منبع: رکنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن