پایتخت فرهنگ اسلامی

دیدار جانشین و رئیس ستاد گروه ۴۴۴ با خانواده جانبازان به مناسبت روز پرستار

کد خبر : 55825

جانشین و رئیس ستاد گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با خانواده جانبازان دیدار کرده و از آنان تجلیل کردند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ اسماعیل افروز، جانشین گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و سرهنگ محمدعلی آسمانی، رئیس ستاد گروه ۴۴۴ به همراه سایر مسئولان گروه مهندسی رزمی به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با خانواده‌ جانبازان، علی اکبر بهمنی، محمدحسین پورکربلایی، مهدی کریمی و محمدابراهیم آذری دیدار کردند.

اسماعیل افروز، جانشین گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی طی این دیدار اظهار کرد: جانبازان و همسران جانبازان در کشور باید تکریم شوند چراکه اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی این عزیزان است.

وی ادامه داد: مسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند و ما خود را مدیون جانبازان می دانیم چراکه شما امروز مسوول پرستاری از افرادی هستید که اعضای بدن خود را برای دفاع از اسلام از دست دادند.

همچنین محمدعلی آسمانی، رئیس ستاد گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی در جریان دیدار با خانواده جانبازان بیان کرد: اگر حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا حضور نداشتند پیام این واقعه به صورت کامل به نسل‌های بعدی و حتی مردمان آن عصر منتقل نمی‌شد. در واقع حضور ایشان مانع تحریف ماهیت و واقعیت واقعه عاشورا توسط دستگاه تبلیغاتی و پروپاگاندای یزید شد.

وی خاطرنشان کرد: همسران جانبازان به تاسی از حضرت زینب (س )سختی و مصیبت ها را با جسم و جان مأنوس کردند و پرستاری از جانبازان را تحمل کردند که این مهم شایسته تقدیر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن