شهری

امضای تفاهم نامه سه جانبه دانشگاه های ایران، دانشگاه المستقبل و پتروناس مالزی

کد خبر : 54968

رئیس دانشگاه خصوصی المستقبل گفت: باتوجه به امضای تفاهم نامه که بین این دانشگاه و پتروناس مالزی بسته شده می تواند این تفاهم نامه سه جانبه شود و ایران هم یک پایه کار این تفاهم نامه باشد.

به گزارش صبح مشهد، ریضال عبیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: دانشگاه خصوصی المستقبل تلاش میکنند تا روابط خوبی با دانشگاه ایران برقرار کنند.

وی افزود: در همین راستا هشت تفاهم با دانشگاه امیرکبیر، صنعتی شریف و ارومیه امضا کردیم و امروز تفاهم نامه ای با دانشگاه فردوسی امضا می کنیم.
رئیس دانشگاه خصوصی المستقبل اضافه کرد: با دانشگاهای دیگر هم تلاش داریم تفاهم نامه امضای و پروژه های پژوهشی مشترک داشته باشیم وهمکاری با پارک های علم فناوری در برنامه ها خود داریم.

عبیدی تصریح کرد:توسعه روابط علمی برای وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق مهم است و از همین رو رویداد بزرگ علمی بین المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق برگزار شده است .

وی بیان کرد: وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق تمرکزش را برای توسعه علمی بین دو کشور ایران قرار داده و این موضوع برای ما هم مهم است
رئیس دانشگاه خصوصی المستقبل گفت: رویداد بزرگ علمی بین المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق باعث شده فرصت های جدید و همکاری عالی بین دانشگاه های عراق و ایران ایجاد شود.

عبیدی بیان کرد: رویداد بزرگ علمی بین المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق تاثیر بزرگی روی دو کشور میگذارد این اجلاسیه حوزه علمی دو کشور عنوان بزرگ ترین همکاری دو کشور داریم.

وی با بیان اینکه با شرکت پتروناس مالزی که در زمینه نفت گاز فعالیت دارند تفاهم نامه امضا کرده اند عنوان کرد: این تفاهم نامه می تواند یک تفاهم نامه سه جانبه درآینده تبدیل شود و سه کشور عراق مالزی و ایران تفاهم نامه امضا کنند.

یادآور می شود: رویداد بزرگ علمی بین المللی هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق با حضور ۶۰ دانشگاه دو کشور از ۱۵ مهرماه تا ۲۰ مهر ماه امسال در مشهد برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن