اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

سرویس‌دهی به ۱۵۰ هزار زائر حسینی در عراق/ حمل و نقل ۳۵ هزار زائر در روز

کد خبر : 7937

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار زائر به صورت روزانه در چند روز اخیر جا به جا شده‌اند، گفت: تا به امروز به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از زائران حسینی در کشور عراق خدمات‌رسانی شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد؛ علی اصغر نیشابوری در ارتباط با اقدامات سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در کشور عراق برای رفاه زائران اربعین حسینی اظهار کرد: اتوبوس‌های سازمان از هجدهم آبان ماه از شهر مشهد به سمت نجف اعزام شدند.
وی افزود: سرویس‌دهی اتوبوس‌ها به زائران حسینی نیز از روز ۲۱ آبان آغاز شد و در طی چند روز اخیر با افزایش حضور زائران به صورت میانگین روزانه به ۳۵ هزار نفر زائران در مسیر شوملی به نجف سرویس‌دهی شده است.
نیشابوری بیان کرد: با توجه به حجم بالای زائران در چند روز اخیر سرفاصله زمانی اعزام اتوبوس‌ها را به یک دقیقه کاهش داده‌ایم و با توجه به اینکه زائران از شهرهایی همچون کوت عراق با تریلی به شهر شوملی آورده می‌شوند ظرفیت هر تریلی ۳ اتوبوس است.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد تصریح کرد: همکاران برای خدمت‌رسانی به زایران حسینی در دو روز گذشته تا ۲ بامداد به سرویس‌دهی خود ادامه دادند و مجدد سرویس‌دهی را از ۵ بامداد آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: تا به امروز به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از زائران حسینی توسط همکاران ما به وسیله ۲۰۰ دستگاه اتوبوس خدمات‌رسانی شده و این خدمات تا ۲ روز بعد از اربعین نیز ادامه دارد.
نیشابوری در ارتباط با برگشت زائران نیز گفت: تمام سعی ما این است که مشکلات زائران در مسیر برگشت را به حداقل کاهش دهیم و از همین امروز این آمادگی نیز برای برگشت مسیر نجف به شوملی وجود دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن