اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

دانشگاه پیام نور مشهد در سال ۲۰۱۷ می‌تواند نقش به سزایی در زمینه‌های مختلف ایفا کند

کد خبر : 3928
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت:  دانشگاه پیام نور مشهد در سال ۲۰۱۷ می‌تواند نقش به سزایی در زمینه‌های مختلف ایفا کند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از مشهد تریبون، روسای دانشگاه‌های استان خراسان رضوی صبح امروز با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار کردند؛ محمد علی داوریار، در این جلسه  با اشاره به اینکه شعار محوری این دانشگاه آموزش برای همه است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با بومی‌گزینی مشکلات بسیاری از دانشجویان کم‌بضاعت را برطرف کرد و  به بهانه کاهش هزینه‌ها کیفیت تدریس را کم نکرده است.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور مشهد در سال ۲۰۱۷ می‌تواند نقش به سزایی در زمینه‌های مختلف ایفا کند، ادامه داد:  این دانشگاه در مباحث فرهنگی و معماری حرف زیادی برای گفتن دارد. این دانشگاه محتوا محور بوده و هرچند ورود به آن آسان است اما خارج شدن از آن بسیار سخت است. دانشجویان پیام نور در مسابقات رباتیک یا آزمون‌های استخدامی همواره سرآمد هستند که نشان از کیفیت آموزش در این دانشگاه دارد.
داوریار با اشاره به حضور ۱۲۰۰ مدرس در دانشگاه پیام نور مشهد، بیان کرد: این دانشگاه به سمت کیفیت پیش می‌رود. امید است بتوان از حمایت‌های دولتی در این راستا استفاده کرد، از نمایندگان مجلس نیز تقاضا داریم در خصوص قانون ورود تحصیلات تکمیلی به این دانشگاه اقدام کنند.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن