اخبار مهم

بلایی هولناکی که بر سر پسر ۱۵ ساله خراسانی در بند آب آمد

کد خبر : 31444

مسئول ایستگاه آتشنشانی شهرداری تایباد گفت: جسد بی‌جان یک نوجوان ۱۵ ساله پس از گذشت حدود هشت ساعت جستجو در بند خاکی روستای خیرآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان توسط غواصان این مرکز کشف شد.
به گزارش صبح مشهد، آتشیار علی حسینی اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس تلفنی با ۱۲۵ مبنی بر گزارش غرق شدن یک نوجوان ۱۵ ساله در بند خاکی مذکور یک اکیپ از آتشنشانی شهرداری تایباد بلافاصله به محل حادثه اعزام و عملیات جستجو تا ساعت ۲۰ ادامه داشت و با تاریک شدن هوا عملیات به امروز موکول شد.

وی ادامه داد: ماموران آتشنشانی از ساعت ۶:۳۰ امروز عملیات جستجو را پیگیر شدند و بالاخره پس از چند ساعت عملیات غواصی جسد متوفی را از عمق ۱۳ متری بالا کشیده و تحویل خانواده‌اش دادند.

حسینی علت این حادثه را بی‌توجهی به هشدارهای موجود در خصوص بندهای خاکی ذکر کرد و افزود: بندهای خاکی مناطق شنا ممنوع است اما با این وجود عده‌ای به هشدارها هیچ توجهی نکرده و چنین حوادث ناگواری را رقم می‌زنند.

وی مطرح کرد: حدود هفت بند خاکی بزرگ در این شهرستان موجود است که شنا کردن در تمام آن‌ها ممنوع اعلام شده و از خانواده‌ها توقع داریم در این مورد هشدارهای لازم را به فرزندان خود آموزش دهند.

منبع: ایسنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن