اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت هفته ی دولت

کد خبر : 5037

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن هفته ی دولت را به عموم مردم استان تبریک گفت.


به گزارش صبح مشهد به نقل از استانداری، روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار کرد: بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این ستاره های درخشان و سرمایه های نمادین ایران عزیز، تلاشی جهادی در مسیر اعتلای میهن اسلامی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روزهای نخست شهریور ماه هر سال یاد آور ایثار و فداکاری های فرزندان خدوم این نظام و سالروز عروج احیا کنندگان روزهای پرشور خدمتگزاری این انقلاب ، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است .

دو آموزگار وارسته ای که به ویژگی خلوص و ساده زیستی اشتهار یافتند و مدل موفقی از مدیریت جهادی را به عالی ترین شکل ممکن به منصه ی ظهور رساندند.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید با هنر، حقا” و انصافا” دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود ).

آری بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این ستاره های درخشان و سرمایه های نمادین ایران عزیز، تلاشی جهادی در مسیر اعتلای میهن اسلامی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

هفته دولت هرسال فرصت مناسبی است تا دولتمردان ضمن ارائه گزارش از اقدامات خود و شرح دستاوردهای دولت برای رفع مشکلات، تامین رفاه و آسایش بیشتر مردم و چالش های پیش رو را صادقانه با مردم در میان بگذارند.

در واقع هفته دولت سال ۹۵ می تواند تجلی گاه همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد تا در این هفته مردم و مسئولان وحدت و انسجام خود در رسیدن به تعالی کشور را به نمایش بگذارند.

همچنین این ایام با سومین سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید با رای و اراده مردم مصادف شده است. دولتی که در طول سه سال گذشته تلاش کرد تا ضمن پایبندی به میثاقی که با ملت بسته بود، مشکلات کشور را با تدبیر و عقلانیت و پرهیز از تنش رفع کند.

دستیابی به توافق جامع هسته ای که از مهمترین وعده های دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود در این سه سال محقق شد تا هم شاهد حفظ دانش هسته ای و چرخیدن سانتریفیوژها در کشور باشیم و هم با برداشته شدن تحریم های ظالمانه و ناعادلانه شاهد به چرخش درآمدن چرخ اقتصاد و زندگی مردم باشیم.

بی شک این دستاورد مهم تاثیرات عمیقی بر زندگی و اقتصاد ملت ایران خواهد شد اما دولت تدبیر و امید علاوه بر این توجه ویژه ای نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ظرفیت های داخلی کشور داشته که موجب شد در این سه سال کشور از تورم افسار گسیخته رهایی یابد.

طرح تحول نظام سلامت نیز یکی از کارنامه های موفق دولت یازدهم است که توانست با ارتقاء شاخص های حوزه بهداشت و درمان، جهش قابل توجهی را در نظام سلامت کشور ایجاد کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان ولایتمدار خراسان رضوی ،تبریک گفته و  در جوار بارگاه ملکوتی سلطان سریر ارتضا حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا المرتضی علیه آلاف التحیه والثناءتوفیق روزافزون همگان را در تحقق آرمان های بلند ایران اسلامی تحت منویات مقام عظمای ولایت الامام خامنه ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند عزوجل خواستارم

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن