اخبار مهم

جنایت موتورسوار ۱۸ ساله در صحنه تصادف!

کد خبر : 53388

جوان ۱۸ ساله ای که به طور ناگهانی وارد یک صحنه تصادف شد و راننده پراید را با ضربه قمه به قتل رساند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

روزنامه خراسان نوشت، شب جمعه گذشته یک دستگاه پراید که در ابتدای بولوار توس ۳۳ (کَشَف) در حال حرکت بود ناگهان در مسیر حرکت یک دستگاه پژو ۲۰۶ قرار گرفت و سانحه تصادف رخ داد.دو راننده وقتی از خودروها بیرون آمدند مشخص شد که راننده پراید مقصر تصادف است و باید خسارت گلگیر پژو ۲۰۶ را پرداخت کند.در این هنگام سرنشین پژو، راننده پراید را شناخت که هم محله ای بودند به همین دلیل گفت وگوها بر سر مبلغ خسارت که بنا به ادعایی ۲ میلیون تومان بود بین دو راننده در حالی آغاز شد که راننده پراید مدعی بود مبلغ مذکور را به طورنقدی فعلا ندارد و مدارک هویتی نیز همراهش نیست. حل این مشکل در محل تعمیرگاه صافکاری خودرو ادامه یافت و دو راننده همچنان برای یافتن راه حلی به منظور پرداخت خسارت تلاش می کردند و سرنشین پژو نیز درون خودرو مشغول تماس تلفنی بود. هنوز چند دقیقه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان موتورسوار جوانی با سرعت وارد محل شد و با قمه ضربه هولناکی به قفسه سینه راننده پراید زد و او را نقش بر زمین کرد.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است، طولی نکشید که با فرار ضارب ۱۸ ساله از صحنه تصادف دو خودرو، پیکر خون آلود مرد ۳۲ ساله به بیمارستان رضوی انتقال یافت، اما او بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت تیغه قمه که حدود ۱۱ سانتی متر بر سینه مرد پراید سوار فرو رفته بود، جان خود را از دست داد. دقایقی بعد با گزارش این جنایت وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، گروهی از افسران اداره جنایی پلیس آگاهی نیز با دستور قاضی دکتر صادق صفری عازم بیمارستان شدند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی و پلیسی در این باره آغاز شد. پس از بررسی های مقدماتی در مرکز درمانی، دامنه تحقیقات در حالی به توس ۳۳ کشید که شاهدان، موتورسوار ۱۸ ساله را فردی به نام «امیرحسین» معرفی کردند. از سوی دیگر واکاوی نامحسوس کارآگاهان اداره جنایی بیانگر آن بود که متهم به قتل فراری و جوان ۳۲ ساله (مقتول) از قبل با یکدیگر اختلافاتی داشته اند که از حدود یک سال و نیم قبل شکل گرفته بود. این اختلافات در حالی با خشم و کینه در هم آمیخت که بررسی های بیشتر نشان داد متهم به قتل فراری در یک نزاع برادرزاده «مسعود- ز» (مقتول) را کتک زده بود.

براساس گزارش روزنامه خراسان، در همین حال ردزنی های اطلاعاتی کارآگاهان با راهنمایی های قاضی دکتر صفری برای شناسایی مخفیگاه متهم به قتل فراری آغاز شد و همه ابعاد این جنایت وحشتناک توسط سروان عظیمی مقدم (افسر پرونده) مورد کنکاش های جنایی قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن