اقتصادیزندگی

از پدیده چه خبر؟ تأکید استاندار خراسان رضوی مبنی بر واگذاری این شرکت به یک سرمایه‌گذار توانمند!

کد خبر : 20154

شنیده‌ها حاکی از آن است که در اواخر سال گذشته ۱۲ جلسه در تهران برای موضوع پدیده با وزیر اقتصاد برگزارشده است که خروجی این جلسات نامه وزیر اقتصاد به رئیس‌جمهور درباره شرکت پدیده شاندیز بوده است؛ اما محتوای این نامه چه بود؟

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: استاندار بر واگذاری شرکت پدیده شاندیز به یک مجموعه قوی تاکید دارد. به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، علی رسولیان افزود: با دعوتی که استاندار از آقای دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی داشت و همچنین تأکید استاندار مبنی بر واگذاری این شرکت به یک سرمایه‌گذار توانمند، جلسات زیادی در سطح ملی با حضور وزیر اقتصاد، استاندار، نمایندگان استان در مجلس و مدیران این شرکت برگزار شد. خروجی جلسه این بود که چند شرکت قدرتمند برای مدیریت این مجموعه ورود کنند، البته بانک‌ها هم در این زمینه همکاری خوبی انجام داده‌اند.
نامه‌نگاری وزیر اقتصاد با رئیس‌جمهور درباره پدیده شاندیز
وی ادامه داد: در این نامه شرایط شرکت پدیده مطرح‌شده است و این که بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات بلندمدت آماده همکاری هستند و باید از شرکت‌های توانمند برای مدیریت مجموعه پدیده شاندیز استفاده کرد که ذکر نام این شرکت‌ها با توجه به این که جلسات بنا بود محرمانه بمانند، امکان‌پذیر نیست. این شرکت‌ها بناست سهام مردم را خریداری کنند و مدیریت شرکت را بر عهده بگیرند که یکی از الزامات آن صدور رأی قطعی توسط دادگاه است. البته دستگاه قضا در استان به‌صورت جدی در حال برگزاری جلسات کارشناسی در این زمینه است تا رأی قطعی صادر و موضوع مالکیت پدیده شاندیز مشخص شود.
دستور رئیس‌جمهور برای تهیه طرح برای پدیده شاندیز و ارائه در جلسه سران قوا
معاون استاندار ادامه می دهد: بعدازاین که این نامه خدمت رئیس‌جمهور ارسال شد، رئیس‌جمهور به معاون اقتصادی خود، دستور داد سریعاً طرحی که مدنظر است توسط وزیر اقتصاد با همکاری وزارت کشور و استانداری تهیه شود که به نظر می‌رسد قرار است این طرح در جلسات سران قوا مطرح شود.
وی ابراز امیدواری می کند با ورود یک شرکت قدرتمند دیگر لازم نباشد ستاد تدبیر استان در زمینه موضوع شرکت پدیده شاندیز تصمیم‌گیری کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن