اخبار مهم

خودرو هایما زیر چرخ های تریلی در مشهد له شد

کد خبر : 29371

نجات معجزه آسای راننده خودرو سواری هایما در پی واژگونی تریلی بر روی این خودرو در بزرگراه شهید شوشتری را شاهد بودیم.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به واژگونی کشنده تریلی بر روی یک دستگاه خودرو سواری هایما (Haima) و احتمال محبوسی افراد در داخل خودرو، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه شماره ۹ (شهید نوروزی) را به محل حادثه در بزرگراه شهید شوشتری اعزام کرد.

علت حادثه چه بود؟
مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد افزود؛ با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، سانحه رانندگی به دلیل نامعلومی بین کشنده تریلی و سواری هایما (Haima) به وقوع پیوسته و شدت حادثه به نحوی بوده که بار تریلی به صورت کامل بر روی این خودرو سواری واژگون گردیده که در پی این اتفاق راننده خودرو سواری در درون وسیله نقلیه محبوس شده بود که قبل از حضور نیرو‌های امدادی این فرد با کمک رانندگان خودرو‌های عبوری از درون خودرو اش نجات پیدا کرده بود.

جلوگیری از آتش گرفتن هر دو خودرو
عزیزی افزود: آتش نشانان حاضر در محل بلافاصله ضمن ایمن سازی محیط حادثه از آتش گرفتن هر دو خودرو جلوگیری به عمل آورده و با همکاری عوامل پلیس راهور نسبت به بازگشایی مسیر و انتقال خودرو‌ها باید مکانی امن اقدام کردند.

شایان ذکر است علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. معجزه آسا زمانی که از پراید جان سلام به در ببری اگر روی پراید می افتاد پراید بلافاصله جزی از اجزای تریلی و اسفالت میشد به گونه ی که اثری از هیچ فردی در آن باقی نمیماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن