دانش و فناوری

کارخانه نوآوری پروژه‌ای برجسته در حوزه نوآوری کشور

کد خبر : 34484

شهردار مشهد با بیان این که درمجموع کارهای خوبی درکارخانه نوآوری انجام شده که قدردان تلاش های انجام شده هستیم، اظهارکرد: پروژه ای با این ابعاد در حوزه نوآوری در کشور برجسته است و باید با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب به عنوان یک برند معرفی شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، محمدرضا کلایی، صبح دیروز در بازدید از روند عملیات اجرایی کارخانه نوآوری مشهد، تصریح کرد: معتقدم کارخانه نوآوری از نظر حجم و شکل کار، پروژه ای سخت بود. وی افزود: در کنار تجهیز کارخانه نوآوری ،مباحث ترافیکی این محدوده و تقویت پیاده محوری در معابر پیرامونی آن باید مورد توجه قرار گیرد. شهردار مشهد تصریح کرد: هم اکنون فعالیت های اصلی عمرانی در این پروژه به اتمام رسیده و فعالیت های جزئی نیز مراحل پایانی را طی می کند بنابراین باید اقدامات لازم برای تجهیز کارخانه نوآوری به سرعت آغاز شود. وی تاکید کرد: در کنار تکمیل و تجهیز این پروژه، موضوعات ترافیکی و تقویت پیاده محوری در معابر پیرامونی کارخانه نوآوری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
خلیل ا… کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این بازدید گفت: اکنون حدود ۹۹ درصد از عملیات عمرانی احداث کارخانه نوآوری به پایان رسیده و بخش کوچکی از کارهای جزئی باقی مانده که به سرعت درحال انجام است. وی تصریح کرد: طی چند ماه گذشته که ادامه عملیات پروژه احداث کارخانه نوآوری به سازمان عمران سپرده شد درکنار سه شیفته شدن اجرای پروژه، حداکثر نیروی انسانی برای اتمام فعالیت های عمرانی طبق زمان بندی انجام شده به کار گرفته شده است. کاظمی افزود: امیدواریم با توجه به کارهای جزئی باقی مانده در حوزه عمرانی طی روزهای آینده، پروژه را برای تجهیز تحویل پیمانکار دهیم.
همچنین آیدا مهربان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز در این بازدید اظهارکرد: هم اکنون بهره بردار مجموعه به دنبال تامین و خرید تجهیزات است و تاکنون بخشی از تجهیزات مورد نیاز کارخانه خریداری شده است. وی افزود: در کنار تامین تجهیزات، طراحی فضای داخلی و چیدمان تجهیزات نیز آماده است و همزمان با اتمام عملیات عمرانی طی روزهای آینده به تجهیز کارخانه نوآوری با حداکثر سرعت اقدام خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن