اجتماعی

تاکید دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام خطاب به سران کشورهای اسلامی:

بازی‌های همبستگی اسلامی به عنوان فرصتی برای بروز دادن توانایی مسلمانان به شمار رود

کد خبر : 48222

دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام با اشاره به برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ( Islamic Solidarity Games ) در کشور ترکیه تاکید کرد، می‌توان گفت اهداف برگزاری این مسابقات بیشتر بروز دادن توانایی مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از آژانس اطلاع رسانی بین المللی سازمان حقوق بشر امت واحده جهان اسلام علی کهنمویی در خصوص پیشینه و اهداف این بازی ها افزود: در این بازی‌ها تنها ۵۷ کشور عضو در سازمان کنفرانس اسلامی حق حضور در این مسابقات را دارند و تمامی افراد مرد و زن مسلمان و غیرمسلمان این کشورها حق شرکت در مسابقات را دارند و مسلمانان کشورهای دیگر که عضو سازمان کنفرانس اسلامی نیستند حق حضور در این بازی‌ها را ندارند.

وی خطاب به سران کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد، با توجه به موج اسلام هراسی که توسط دستگاه های رسانه ای غرب بر علیه دنیای اسلام شکل گرفته است، برگزاری این مسابقات فرصت خوبی برای بروز دادن توانایی مسلمانان محسوب می شود.

علی کهنمویی با اشاره به دستاوردهای همبستگی روز افزون بین کشورهای اسلامی تصریح کرد: بی گمان بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی جهان اسلام به عنوان نمونه می تواند در پشتیبانی از ملت غیور و حماسه ساز فلسطین، منشا اثر بوده و انفعال و سکوت همیشگی شورای امنیت سازمان ملل در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد!

دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام تاکید کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان زعیم شیعیان جهان، حفظ اتحاد و همبستگی بین کشورهای اسلامی اهمیت زیادی دارد.

ایشان تاکید داشتند که مسلمانان قبله واحد، اصول اعتقادی، دین، عبادات، اهداف و دشمن مشترکی دارند که این مسائل اقتضا می‌کند تا همه با هم متحد باشیم.

علی کهنمویی دبیرکل سازمان مستقل بین المللی حقوق بشرامت واحده جهان اسلام ( KUNS ) در پایان خطاب به به سران کشورهای اسلامی گفت: مهم‌ترین مسئله امروز مسلمانان وحدت، یکدلی و همبستگی است که فرصت بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ( Islamic Solidarity Games ) می تواند نقطه ای برای تحکیم روابط بین مسلمانان و کشورهای اسلامی باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن